Što je komad opscura i kako to radi?

Nemoguće je zamisliti život u informaciji i tehnološkom svijetu bez fotografija. U isto vrijeme, malo je ljudi razmišljalo o činjenici da se bez kamere, moderni fotoaparati ne bi pojavili i druga oprema bi se pojavila. Od materijala ovog članka, otkrit ćete da predstavlja kada je stvoren, što je načelo njegovog rada i koji ga je izumio.

Što je?

Kamera-obscura se smatra prototipom modernog fotoaparata. Prevedeno s latinski jezik to znači “tamna soba”. Predstavlja jednostavan optički uređaj s kojim se na zaslonu dobivaju slike prikazanih objekata. Izvana, ovo je tamna kutija koja ne prenosi svjetlo, s rupom i zaslonom prekriven finim papirom bijele boje ili mat stakla.

U isto vrijeme, rupa se nalazi na jednoj strani i zaslon – na drugoj suprotnosti. Učinak uređaja je vrlo neobičan. Kada snop prođe kroz laganu rupu, objekt se prikazuje na suprotnom zidu u odnosu na rupu u obrnutom i smanjenom obliku. Ovo načelo danas se sačuva u nekim kamerama.

Povijest stvaranja

Velike kutije i tamne sobe s malim lumenama na jednom od 4 zidova smatraju se prvim obscura komora. Točan datum stvaranja nepoznatog fotoaparata. Načelo njegovog stvaranja prvi put pripisuje Roger Bacon, koji je živio u 1214-1294. Međutim, to pobija knjigu “Povijest fotografije”, napisao Chutary Guernsheim.

To ukazuje na to Ovo načelo bilo je poznato u sredini XI stoljeća arapski znanstvenik Khasan-Ibn Hassan. U to vrijeme, poznati znanstvenik, fizičar i matematičar ranije razmišljali o linearnom načelu distribucije svjetlosti. Njezini su zaključci temeljeni na učincima opscura kamere.

ali Neki podaci upućuju na to da se optička oprema koristi već u V-IV. do N. Ns. Veliki kineski filozof mo Tzu (MO DI) napravio je opis izgleda slike na zidu tamne sobe. Spomenuti na optičkom uređaju je i Aristotel. U jednom trenutku bio je vrlo zainteresiran za načelo pojave okrugle slike sunca svojim luminescengom kroz mali otvor kvadratnog oblika.

Prva optička oprema za stvaranje umjetničkih tkanina stvorila je veliki majstor Leonardo da Vinci, koji je živio u 1452-1519. Njegov opis može se naći u “raspravi o slikanju”, gdje je autor govorio o načelu rada optičkog uređaja. Leonardo da Vinci napisao je da su objekti prikazani na papiru ne samo u njihovim stvarnim oblicima, već i istim bojama.

Reflection fascinira jednostavnost učinka zajedno s brzinom stupnja.

Kamere-obruze počele su se aktivno primjenjivati ​​za pisanje krajolika i portreta. Onda su još uvijek bili veliki i opremljeni ogledalima koji skreću svjetlo. Često su objektivi umetnute u rupu nego povećanje svjetline i oštrine. U epohi srednjeg vijeka, kamere su korištene u astronomiji (na primjer, izmjereni su kutni promjer sunca).

Osim toga, o njima su napisali različiti istraživači. Na primjer, Uz pomoć komore, 1544. godine, Gemm Frizius je uspio promatrati pomrčinu sunca. Detaljni opisi takvih fotoaparata dali su Daniele Barbaro (1568.) i Benedetti (1585.). U njima su bili samo veliki, već i teški, ravne konveksne, ravne i konkavne leće.

1611., Cameras-obscura je uspio poboljšati Kepler, njezin je kut pogleda postao povećan. Kasnije, 1686. godine, joganeses može biti u mogućnosti napraviti prijenosni verziju, opremanje s ogledalom. Nalazilo se na kutu od 45 stupnjeva i dizajnirao je objekt na mat ploči koja se nalazi horizontalno. Prikazana slika je okrenuta naopako.

U budućnosti je omogućilo prijenos objekata za papir. Zbog smanjenja veličine, moguće je promijeniti smjer fotoaparata, kao i skici iz prirode.

U ovom slučaju, izgledi su se prenosili besprijekorno, postalo je moguće kopirati dijelove, što je karakteristično za fotografske slike.

U XVIII. Stoljeću u Rusiji, takve kamere nazvane “Mahina pucati perspektive”. Izvana, podsjećaju na pješačke šatore. Oni su bili navikli uhvatiti vrstu raznih ruskih gradova. Možete prenijeti slike na papir s olovkom, četkima. Međutim, u ovom trenutku bila je aktivna potraga za jednostavnijim prijenosom i snimanje prikazanih objekata.

Prve fotografije pojavile su se s razvojem kemije. Do vremena Komore, opscura je već bila mala ladica s objektivom poput bikona na prednjem zidu, kao i lagano žlijezda na suprotnoj strani. U suštini, to su bili uređaji za mehaničko skiciranje objekata.

Njihov princip bio je iznimno jednostavan: korisnik je pio sliku na papirnom listu.

Učinak takvih fotoaparata počeo se koristiti u prijenosnim uređajima, koji nalikuju modernim fotoaparatima paviljona. Želja za pojednostavljenjem rada ladica omogućilo je da je proces crtanja potpuno mehaniziran. Prikazani objekti počeli su se pojavljivati ​​i popraviti na ravninu kemijskom metodom.

Postojala je potreba za zamornim stajanjem iza kamere i slika koja prevodi skiciranjem. Danas se obscurske kamere koriste samo povremeno. Načelo njihovog rada i dalje se koristi u proizvodnji fotografske opreme.

Fotografi tvrde da slike koje je napravila ima veću mekoću i dubinu polja u usporedbi s fotoaparatima objektiva. Oni nemaju izobličenje u drugim optičkim uređajima. Što se tiče oštrine, objektiv se koristi za povećanje.

Uređaj i princip rada

Načelo rada kamere-obscura i njezinih svojstava nalikuju na rad očiju. Slično tome, prikazuju se objekti okreću i obrađuju. Veličina promjera rupa varira od 0,5 do 5 mm. Dimenzije prikazanih objekata povezane su s udaljenosti između rupe i zida s objektivom. Dimenzije prikazanih objekata povećavaju se s povećanjem.

U čemu Kvaliteta slike ovisi izravno od veličine rupe. Manji promjer, što je veća oštrina i tamni objekt. Svojim povećanjem, oštrina se primjetno pogoršava, ali se svjetlina prikazanog objekta povećava. Međutim, ne postoji visoka oštrina karakteristična za digitalnu tehnologiju.

Oštrina slika se povećava na određenu granicu, to se radi smanjenjem promjera rupa. Ako se granica prekorači, oštrina slike je mnogo lošije. Shema rada s ranijim uređajima nije bila dostupna. Za prijenos slike naopako bilo je teško.

Kada su zrcala dodana na uređaj, rad optičkih uređaja je pojednostavljen.

Primjena u slikanju

Mnogi u srednjem vijeku bili su pogođeni kvalitetom i realizmom slika različitih umjetnika. Tajna je bila koristiti optičke uređaje. Dok Kamera-obscura sa svojim konkavnim lećama postala je prava pomoć u slikanju.

Primjena fotoaparata u slikanju nije reklamirana. Korištenje takvih stavki dopušteno je postići visoku točnost prijenosa slike. Studija renesansnih slika renesansa bilo je moguće pretpostaviti da su umjetnici koristili kutije s rupama manjim od 5 mm. Detaljne slike na platnama koje su pogođene realizmom.

Jedna od najpoznatijih slika u kojima su stručnjaci primijetili uporabu kamere-obscura ili konkavno ogledalo Portret arnolfinskih supružnika, koje je napisao flamanski Yana van Eyk 1434. Razlikuju se gotovo savršenim detaljima za crtanje.

Na korištenje kamere kažu ne samo besprijekorno izvučeni luster s puno svjetla odsjaj i svijećnjaka kompleksa. Posebna pažnja zaslužuje ogledalo na stražnjem zidu, u kojem odraz cijele situacije u sobi, pa čak i sjene. Dokumentarna točnost nije mogla privući pozornost istraživača.

Bez dodatne opreme kako bi se to nemoguće.

Međutim, isto Istraživanja su otkrile da je umjetnik i prethodno koristio kamelu kamelu za pisanje njegovih mreža. Svijetlo svjedočanstvo o tome je njegova slika “muški u crvenom türban”. Činilo se da se fotografira, a profesionalnost crteža ukazuje na to da to nije prvo korištenje optičkog uređaja.

Bez obzira na talent i depozit vještina crtanja poznatih majstora, bilo je nemoguće postići zapanjujuću točnost u detalje. Postupno je počela poboljšati tehniku ​​korištenja optičke opreme. Do početka XVI. Stoljeća postalo je pristupačnije, međutim, dodavanje objektiva još nije riješila problem obrnute slike.

Zato Na platninama velikih umjetnika je još uvijek puno lijeve ruke. Primjer takvog posla može se nazvati slikama Francuske, koji prikazuje nekoliko lijevog trenutka. Čovjek i žena Lehsh pjevaju na njemu, 1 lijeva ruku u prozoru. Pa čak i majmun dodiruje iscjeljenje ženske haljine s lijevom šapom.

Tijekom vremena, uklonjen je nedostatak zaslona. U XVII. Stoljeću ne samo ogledala se pojavila na optičkom uređaju, već i optičkom prizmu. Stoga je problem okretanja slike eliminiran. Takve kamere počele su nazvati lucidne kamere. Koristili su poznate umjetnike.

Fotografsko slikarstvo može se pratiti u platnu od Jan Vermeera. Primjer je to slika “drozd”. Shvatite da je Vermeer koristio poboljšanu kameru-obscuru. Na svom webu postoje iste nedostaci koji su karakteristični za neke moderne fotoaparate (na primjer, bočne strane i gubitak predmeta iz fokusa).

Zanimljivosti

Relevantnost komore-obscura u razvoju slikanja i znanosti je očito. O tome svjedoče razne zanimljive činjenice.

  • Zahvaljujući njoj, pojavili su se dokumentarci (na primjer, Veliki CONTELTO, koji je napisao “Westminster Bridge”, majstori četkice L. DO. Carbonten, Belotto, f. U. Pero. Osim toga, pridonijela je razvoju fotografije.

  • Obckers kamere koristi se u animaciji. Uz njihovu pomoć opisali su konture umjetnika, postižući najprirodnije obrise, pokrete i proporcije. Svijetli primjeri takvih crtanih filmova kao što su “Scarlet cvijet”, “Tsarevna žaba”, stvorena u prošlom stoljeću.

  • Umjetnici renesanse koristili su optičke uređaje koji su predstavili tamne sobe s rupom, koji se mogu nalaziti ne samo u zidu, već i na stropu. Napomenuti činjenicu da su ih morali nacrtati u potpunoj tami.

  • Unatoč činjenici da danas kamera-obscura podiže relevantnost, koristi novak umjetnike. Na primjer, s njegovim zidovima za boju pomoći, ukrašavajući ih realnim krajolicima ili drugim slikama.

  • Osim toga, ova optička oprema se koristi za dobivanje neobičnih fotografija i demonstracija na kojima mlađa generacija pokazuje kako ovaj uređaj radi, kako je to bilo, kako ga koristiti ispravno.

  • Važno je napomenuti da je optička kamera u obliku četiri-piramide napravljena u potrazi za poboljšanjima. Za razliku od kutija, uređaj se temeljio na 4 tračnice koje su spojene na gornjim spojnicama. Zaslon fotoaparata postao je bijela pozadina, koja je u budućnosti počela primjenjivati ​​reagense za posebne pričvršćivanje.

  • Metoda dobivanja slika u komori nejasna (Daggerotipia) razvila je 1839. Silver-posađena metalna ploča stavljena je u tamu i izlivena u parove joda, a zatim stavljen u komoru za dugotrajnu izloženost na svijetlo svjetlo. Nakon toga, ploča je prikazana u parovima žive prije primitka amalgama. Zatim je fiksni Daggerotip s ogledalom. Uz izum fotosenzitivne materijale komore-obscura postali su kamere.

O tome što je komad obscura, pogledajte u sljedećem videozapisu.

Ocijenite članak
( Još nema ocjena )
Dodaj komentare

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: