Kako formirati stablo?

Drvo je poznato kao jedan od najpopularnijih materijala koji se široko koriste za ukrašavanje naših stanova. U isto vrijeme, u čistom, netretiranom obliku, to ne izgleda tako pretenciozno i ​​stoga treba posebnu obradu za stjecanje estetskih bilješki. Oprema – jedan od najpopularnijih metoda za obradu drvenih proizvoda, koji zaslužuje odvojeno razmatranje.

Za ono što je potrebno?

Neki stilovi dizajna interijera doslovno zahtijevaju dekorativni antički drveni namještaj i završne obrade. Takav zahtjev je relevantan za većinu klasičnih smjerova, uključujući barokni i rokoko, kao i za rustikalne stilove, gdje dekor ne može biti previše, ali isti stol i stropne grede trebaju izgledati stare.

Ovaj antikviteti u suvremenom svijetu jednostavno nisu dovoljno za svakoga, a to može biti vrlo skupo koštati takvog namještaja – za svaki okvir za fotografiju morao bih postaviti okrugli iznos.

Kada nema originala, imitacija pridružuje – stablo mora jednostavno biti. Danas se to može učiniti i sa svojim vlastitim rukama i kod kuće, koji koriste mnogi vješti vlasnici koji žele vidjeti kod kuće dekor u starom. Raznovrsnost opcija za liječenje površine, omogućuje vam da ne prenesete ne samo boju, već i teksturu, čak i novu ploču ili zid koji se pretvara u protutužbu.

Što trebaš?

Svaka metoda drvnog sastava uključuje vlastite alate i materijale, ali u svim slučajevima prva stvar koju treba učiniti da umjetno povećava starost drvenih površina, – temeljito je očistiti. Bez obzira na to je li drvo naslikano, deklarirano ili nezaštićeno, gornji sloj treba ukloniti – već je radio svoje.

Ovisno o veličini obratka i suptilnosti njegovih dijelova, Uklonite gornji sloj, mi ćemo biti stijena ili mala sjekira, ravnina ili kutni brusilica (brusilica) s mlaznicama s četkom ili čak ručno čelično čelično čelično čelično. Možete koristiti vrlo “dedovsky” metodu, naoružani običnim emery papirom, samo je idealan za snimanje s nekoliko žitarica: s velikim za primarno i male za završnu obradu.

U većini slučajeva, sastav uključuje primjenu tekućih pripravaka na površini prerađenog proizvoda ili čak potpunu impregnaciju s upotrijebljenom tvari. Prema tome, u procesu stvaranja željenog učinka može se koristiti četke i četke s mekom hrpom, kao i gustom spužvom za površinske mrlje.

Ovisno o metodi obrade, može biti korisna toniranje antiseptička ili bijela azura.

Metode

Različite dostupne načine za nadoknadu ne samo da daje veliki prostor za manevriranje, također nagovještava da različite metode daju drugačiji rezultat izlaz. Jasno razumjeti točno ono što je gotov rezultat izgledat će, Moramo se pouzdano kretati u tehnikama, tako da sada razmotrite svaki od njih pojedinačno.

Braching

Naziv metode dolazi iz engleske riječi (“četka”), a to bi se distribuiralo mnogo šire ako je došlo do svih vrsta drva. Metoda je dobra za veliki hrast, ariš i jela. Za drveće s manjom strukturom, on nije prikladan. Rezultat u ovom slučaju postiže se bacitom mekim vlaknima s krutom metalnom četkom.

Prije ovog stabla potrebno je mokro da se izbjegne stvaranje prašine lježnječa u nosu i očima. Kao rezultat ovog tretmana, površina će biti vrlo teksturirana, nakon čega, uz pomoć brusnog papira, zajmoprimci treba ukloniti i potencijalno ne-krv.

Dublje žlijeb, to će se više starija površina.

Obrađena površina je vrijeme za pokrivanje zaštitnog sloja, ali ne samo jedan-foton boja – ne dopušta da uživa u rezultatu. Umjesto toga, primjenjuje se na proizvod ili ulje ili lak, ili vosak i čeka zamrznuto. Slikanje za poboljšanje učinka je moguća, ali to će biti teško – iskopavanja bi trebale biti lakše od izbočina.

Patinata

Ova metoda je malo slična prethodnom korištenju boja dvaju tonova, Ali već je barem drugačije jer bez branja razmse drva – može se obraditi barem bor, čak i trešnja. Za početak, proizvod je lagano opada bruspu i obojite u neke “tradicionalne” za drvenog tona namještaja, bez svijetle moderne nijanse. Kada je sloj suh, potrebno je ponovno obojiti dodatak iznad njega, ali sada postoji mala svjetlija boja.

Nakon što se suši i to je transferi na preradu proizvoda s finim brusnim brusnim papirom ili čak krutom spužvom za stvaranje ogorčenja, oponašajući drevnu povijest i višestruko prerađivanje stvari. Staviti na cilj.

Vosak

Drugi način, apsolutno ne izbirljiv na izvornom materijalu, bilo da je riječ o hrast, borovoj ili amanskoj ploči. Ova izvedba je dobra i činjenica da ne zahtijeva korištenje bilo kojeg složenih alata – u stvari, mi ćemo zaobići infrirted stvari.

Za početak, drvo je brušeno kako bi se dobila ravna površina. Nadalje, proizvod je obojen u jednoj boji – ne možete pokušati donijeti ton savršen, hvatajući boju stisnut i neravnomjerno. Zatim je potrebno čekati na sušenje donjeg sloja i garirati s voskom – čak je i obična svijeća prikladna za tu svrhu, koju trebate čvrsto pritisnuti. Vosak mora pokriti ne sav proizvod, ali samo za primjenu pojedinačnih linija za oponašanje gubitka – ako je donji sloj odabran tamno, oznake voska će biti dobro vidljiva.

Nakon toga se proizvod ponovno slika, već različita boja i desno na vrhu voska.

Kada drugi sloj boje suši, potrebno je marljivo obrisati krpe – vosak će se spustiti, a s njom i gornji sloj boje, izlažući drugi ton. Ako izgleda “dosadan” proizvod, možete se prijaviti na vrh laka, ali najizbirljivije majstore smatraju da je potrebno dodati treći sloj za maksimalni estetizam.

Morilka

Da bismo ispunili zadatak, trebat će nam dvije vrste vozila odjednom – na temelju vode i bijelog duha. Metoda ne pretpostavlja ni prije brušenje, iako, ako želite, možete ga kombinirati s istim preliminarnim četkanjem. Prvo, površina se tretira impregnacijom vode, koja se zatim ispere s mekom spužvom, svjesno prolazim kutovima i rubovima. Kada proizvod služi, nanesite drugi sloj veo, već na bijeli duh, dajući bitku cijelu noć.

Osušeni sudoper je tlo pomoću posebnog prajmera, ispunjavanja četke u teksturi četke ili čak meka spužve. Nakon smrznutog prajmera, ista četka trlja drevni vosak – mješavina mineralnog, pčela i povrća. Takav premaz osigurava i estetski i zaštitni učinak.

Suha četka

Sljedeća metoda izgleda vrlo jednostavna na prvi pogled, ali će zahtijevati urednu i vješti ruku. Koristi se samo za formiranje namještaja, ne uglednog terena, a samo je stara i vrlo tvrda četka potrebna za rad, kao i boju na bazi vode.

U najjednostavnijoj izvedbi, četkica je mak u boju i potrošiti ga duž vlakana, a ne pritiskati. Zbog toga ostavlja povremenu stazu, vrlo slična slavnim karakteristikama starog, mnogo godina korištenog namještaja. Nijanse obično biraju sličnu ili barem ne razlikuju. Možete ići još dalje, prvo slikati proizvod s glavnim tonom i tek nakon što je opisano opisano.

Ispiranje

Jedan od najviše “lijenog”, ali iz ne-manje učinkovitih metoda ispire se. Suština metode je iznimno jednostavna – Za početak uzimamo rabljeni proizvod i obojite ga u bilo kojoj boji koju želimo vidjeti kao glavni. Nakon toga, morate dati boju da se osuši, ali ne tako da je pouzdano i konačno – sloj boje i dalje mora ostati ranjiv.

Zatim, majstor bi trebao biti naoružan tkaninom i apstraktnom nalogu da napravite uredne pokušaje brisanja boje. Imajte na umu: ne potjeramo kako bismo u potpunosti uhvatili s bojama na odabranom mjestu, ali samo oponašajte gubitak. Kada odlučite da je dovoljno, možete ostaviti površinu sam i dati boju držati se.

Gore opisani je vrlo sličan metodi, u profilu literaturu poznat kao “Provance”.

Suština je o istom – da slika, ali ne daju suhi do kraja, samo ovdje uklanjanje kratkovidne boje nije mokrna krpa, već lopatica ili strugač. Stručnjaci savjetuju ići na šav – Tada će “gubitak” biti uvjerljiv i logički objašnjen.

Uz pomoć sode

Ovaj pristup vam omogućuje neravnomjerno osvijetliti drva čvrstih i tamnih stijena, što se percipira kao spaljivanje i blijedi. Obična soda koja će postati naš glavni alat mora se primijeniti na stablo jer Stara boja ili laka moraju se ukloniti brusnim papirom ili drugim putem.

Sljedeće u kanti je potrebno miješati rješenje – Soda na pola s vodom tako da je ispalo vrlo guste. Dobivena masa se mora primijeniti na horizontalnu površinu i ostaviti sušiti, idealno – na suncu. Sati nakon šest, kada se otopina osuši, mora biti pažljivo ogrebana metalnom četkom, nakon sode na drvu ostaju. Ne brinite o ogrebotinama – oni samo poboljšavaju okus i učinak starosti. Nakon toga, površina treba obrisati vlažnom krpom i, ako želite, ponovite postupak.

S octom

S ovom metodom obrade bez rukavica, nemojte činiti, au nekim slučajevima i maska ​​za zaštitu respiratornog trakta ne sprječava. Za početak, pripremamo rješenje za formiranje – za to je potrebno dobiti čeličnu vunu ili običnu metalnu spužvu, usitniti ih u staklenu posudu i sipati ocat. Ocat će početi jesti metal i tamno – Što se više reakcija događa, više će biti nijansa. U prosjeku, tekućina će doseći stanje za nekoliko sati, ali se usredotočite na vaš ukus.

Dok kiselina jede metal, napravite jak crni čaj i hranite ih drvom – u kratkom vremenu, vrlo će doprinijeti pričvršćivanju zasićene boje.

Nakon isušivanja proizvoda iz čaja, nanesite dobivenu octenu otopinu i osušite ga sada – ne uzima mnogo vremena. Na kraju drva je prekriven lakom ili impregniranim voskom.

Gorući

Ova metoda zahtijeva ekstremno oprezno od majstora – čak i sigurnosne naočale će trebati. Način je dobar brzo izvršenje, ali vatra je relativno opasna, Budite oprezni. Prije stvaranja površine može biti i glatka (bez boje i laka) i unaprijed obrađeni metodom brigade.

Opišite zadatak je jednostavan – na različitim mjestima donijeti lampicu za lemljenje ili plinski plamenik na drvenu površinu, izazivajući zamračenje materijala. Nemojte se napiti, jer s dugotrajnom pekacijom na jednom trenutku, vjerojatnost požara se značajno povećava. Radna točka, ne slijediti cilj za stvaranje konkretnog uzorka – onda će “staro” drvo izgledati prirodno.

Ako želite više svijetle pigmentacije, osigurajte ga u nekoliko pristupa – to je točnije u interesu sigurnosti požara. Površina srušila još je točnije, vrlo brze pokrete. Po završetku posla pokrijte proizvod s lakom.

Kratka

Konačno – suptilna tehnika koja čini čak i toliko drva kao boja koju je slikala. U isto vrijeme, potrebno je dvaput obojiti proizvod, a boje različitih boja, nužno vrlo guste. Mnogi majstori savjetuju donji sloj za izvođenje akrilne boje i vanjske – fasade. Ako je jedna od dvije nijanse očito tamnije od druge, to je upravo onaj koji je tamniji mora biti ispod dna.

Dakle, prvo obojite proizvod s tamnim slojem i pustite ga da se potpuno osuši. Nakon toga, uz pomoć četke potrebno je pokriti obojeni proizvod s običnim ljepilom PVA – sigurno ćete se premjestiti u jednom smjeru, ali nemojte slijediti cilj da propustite površinu ravnomjerno ljepilom, budući da je u ne-uniformnosti sve trik.

Zatim dolazi najteži stupanj – sušenje ljepilica sušilo za kosu. Zadatak majstora nije da ga uopće ne osuši – trebamo samo površinski film, a ne potpuni mraz!

Unutar ovog filma mora se sačuvati dio ljepila u tekućem stanju, a drugi sloj boje se nanosi na vrh i zagrijava se s istim sušilom za kosu. Kao rezultat takvih manipulacija, kora za ljepilo će početi ispucati, a ispada da je boja na proizvodu izgleda vrlo napuknuta i nepouzdana. Ne brinite, neće nestati iz ovoga – boja pada dobro na suho ljepilo, a PVA sama ne pada. Stvorite rezultat i zaštitite ga od vanjskog utjecaja pomoću završnog sloja laka.

Prekrasni primjeri

Koristeći vizualne primjere, možete dobiti ideju o tome kako izgledaju različite metode formiranja drva.

  • Na prvoj fotografiji – tipičan primjer popularnog u ljudima četke, što je vrlo lako odrediti karakterističan vlaknasti frarrot. Nemoguće je raspravljati s sto posto točnosti, ali prema karakterističnim tamnim bilješkama postoji osjećaj da je, osim toga, majstor i stisnuo drvo, zahvaljujući kojoj je prava suština starog stabla.

  • Druga fotografija ilustrira tipične rezultate manipulacija s bojanjem – Karakteristične “praznine” s nestalim bojama kažu da je specijalist koristio metodu ispiranja ili sastav “a la Provence”. Prema nekim od ploča, jasno je da su čak i obojani u dva sloja, i iako je bilo puno vremena za postizanje učinka, ispalo je sjajno.

  • Konačno, Na treći primjer – “Craklers”, koji još nije previše poznat u okruženju Middske osobe, jer bi trebao jednostavno biti ilustriran. Učinak antike je tako privlačan da bi, možda, bilo bolje primijeniti ga za manje proizvode – poput okvira za slikarstvo. Ipak, teško je ne priznati da je dekor koji je uspio nevjerojatno.

O tome kako formirati stablo, pogledajte sljedeće.

Ocijenite članak
( Još nema ocjena )
Dodaj komentare

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: