...

Odabir teleobjektiva za TV. Amaterski modeli

Mjesto Ime Karakteristike u ocjeni
Najbolji Standardni stalni Fr Objektivi za fotoaparate s fotografijama
1 Canon EF 50 mm f/1.4 USM Najbolja vrijednost za novac. Najpopularnija standardna leća
2 Canon EF 40 mm f/2.8 STM Povoljna cijena. Izvrsna poluprofesionalna leća
3 Canon EF 85mm f/1.2L II USM Prekrasne fotografije u prigušenom svjetlu
4 Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM Hibridni stabilizacijski sustav. Ograničivač fokusa
Najbolje standardne leće s promjenjivim fr-om za fotoaparate
1 Canon EF 24-105mm f/4L IS II USM Svestranost. Obradivost
2 Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM Optimalna vrijednost za novac. Široke mogućnosti za nisku cijenu
3 Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM Najbolja zamjena za kitove leće za nepotpune fotoaparate
4 Canon EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM Višenamjenski objektiv za turiste. Optičko povećanje u 8.3 puta
Najbolji telefoto Objektivi za fotoaparate
1 Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM Minimalna udaljenost fokusa. Zaštita leća. Zaštita od prašine i vlage
2 Canon EF 135mm f/2L USM Najbolji teleobjektiv s trajnim Fr
3 Canon Hrvatska 24-240mm f/4-6.3 IS USM Tehnologija Nano USM. Pet stupnjeva ekspozicije stabilizatora
Najbolji širokokutni objektivi za fotoaparate
1 Canon EF 17–40 mm f/4L USM Optimalna vrijednost za novac
2 Canon Hrvatska 35mm f/1.8 Macro IS STM Koračni pogon. Pokrivenost Super Spectra
3 Canon EF-S 10–22 mm f/3.5–4.5 USM Najbolji ultraširoki objektiv za nepotpune fotoaparate
4 Canon EF 28mm f/2.8 IS USM Najbolji kut gledanja za praktičnost. Izvrsna kvaliteta slike

Najbolji Standardni stalni Fr Objektivi za fotoaparate s fotografijama

Svaki profesionalni fotograf ima osnovne leće. Brza optika snima bez bljeskalice u sobama sa slabim osvjetljenjem i daje ugodno zamućenje pozadine. Standardne leće ne iskrivljuju geometriju prostora i prenose sliku onako kako je ljudsko oko naviklo vidjeti. Jedini nedostatak popravaka koji šokira laike je nedostatak zumiranja. Da biste približili / uklonili predmet, morate mu se približiti ili odmaknuti dalje.

Kamera obscura

Predak fotografske opreme bio je camera obscura (Lat. – tamna soba). Postalo je poznato još u petom stoljeću prije Krista, zahvaljujući kineskom filozofu mo-Tzu, koji je ljudima govorio o pojavi slika na zidu u mračnoj sobi, kada zraka svjetlosti prolazi kroz nju kroz malu rupu. Nešto kasnije Aristotel je opisao Princip svog rada. U stoljeću, uz njegovu pomoć, Arapski matematičar Alhazein dokazao je linearnost širenja svjetlosnih zraka. U stoljeću na internetu ponovno ju je “otkrio” Roger Bacon.

Praktičnu primjenu kamere obscura pronašli su umjetnici, a prvi od njih bio je veliki Leonardo Da Vinci. Bila je to mračna soba s malom rupom u zidu. Zrake svjetlosti, prolazeći kroz nju, projicirale su obrnutu sliku osvijetljenog predmeta ili krajolika na suprotni zid, Toliko jasnu i zasićenu da je umjetnik mogao samo ocrtati svoje konture i obojiti rezultirajuću sliku, zadržavajući sjene, tonove i polutone.

Mnogi poznati slikari koristili su ovaj” alat ” za slikanje slika, gdje je bilo potrebno detaljno crtanje namještaja, arhitektonskih detalja. Istina, nisu svi bili zadovoljni obrnutom slikom.

Srednjovjekovni redovnik premonstrantskog reda, Johanes Tsang, uspio je riješiti ovaj problem. Pažljivo proučavajući Leonardova djela, 1686. godine stvara prijenosnu verziju kamere obscura, opremivši je zrcalom smještenim pod kutom od 45 stupnjeva u odnosu na svjetlosni snop. Projekcija u aparatu učenog redovnika pojavila se na vodoravnoj mat ploči, s kojom je umjetniku bilo mnogo prikladnije kopirati već neprevučenu sliku na papir.

Najbolje standardne leće s promjenjivim fr-om za fotoaparate

Početniku amaterskom fotografu leće s promjenjivom žarišnom duljinom činit će se najudobnijima. Uvrtanjem prstena za zumiranje možete ukloniti i približiti predmete dok stojite na mjestu. Slična je funkcija u digitalnim posudama za sapun, pa se čini poznatom. Međutim, svestranost se ogleda u kvaliteti snimaka. S istim postavkama žanrovska optika dat će najbolju sliku. Važno je razumjeti da približavanje / uklanjanje objekata mijenja ne samo popunjavanje okvira, već i kut gledanja. Objektiv kitova s žarišnom duljinom od 18-55 pretvara se u široki kut na minimalnim vrijednostima fokusa, a portret na maksimalnim vrijednostima. No, mogućnosti za kitove za prijenosnike su ograničene, ima smisla da ljubitelji putovanja i reportaže obrate pažnju na leće sa širokim rasponom žarišnih duljina i prosvijetljenom optikom.

Upoznavanje s lećama

Telefoto objektiv sastavni je dio optičkog kompleta svakog naprednog fotografa. U prošlom članku dotakli smo se teme odabira proračunskog telefoto objektiva. Sada je vrijeme za razgovor o vrhunskim modelima. U našoj redakciji odjednom su se pojavila četiri velika bijela “Elka” s žarišnom duljinom od 70-200 mm. U testu ćemo vam reći kako se razlikuju i u koje svrhe je svaki od modela prikladan.

Brzina blende kao fitness

Prva i glavna razlika između četiri sudionika našeg testa je brzina blende. Vidljivo je golim okom: brzi par odlikuje se mnogo masivnijim dimenzijama.

Canon EF 70-200mm f/4L USM

Ova leća ima najdemokratskiju cijenu od svih sudionika u našem testu. Naravno, za takav novac možete kupiti još jedan amaterski DSLR. No, profesionalna optika ne može biti jeftina, a na pozadini mnogih svojih konkurenata ovaj model zaista izgleda vrlo atraktivno.

Zadovoljstvo korištenja 70-200 interneta / 4 interneta dobivate doslovno od prvih minuta poznanstva. Jednostavno ga je lijepo držati u rukama. Svijetlo metalno kućište besprijekorno je sastavljeno. Kretanje prstenova je vrlo jednostavno, glatko, bez trzaja. Tijekom fokusiranja i zumiranja dimenzije leće se ne mijenjaju, niti se dijelovi ne pomiču niti rotiraju. To je posebno upečatljivo nakon korištenja proračunskih modela. Objektiv izgleda nekako sofisticirano, ne izgleda glomazno, teži nešto više od 700 grama. Međutim, u ovom kompaktnom metalnom kućištu implementirana je zaštita od prašine i vlage.

Na bočnoj strani leće nalazi se nekoliko prekidača: jedan uključuje i isključuje autofokus, drugi ograničava raspon udaljenosti fokusa. Ova značajka omogućuje vam da smanjite ionako mali hod prstena za fokusiranje, a time i vrijeme izoštravanja. To vrijedi ako snimate umjereno udaljene objekte-više od tri metra. Ali da biste iskusili prednosti ograničenja udaljenosti fokusa, morat ćete odabrati vrlo težak objekt za snimanje.

Ograničenje udaljenosti fokusa moglo bi biti korisno za foto lov. No, brzina moskovskih ptica znatno je niža od brzine automatskog fokusiranja 70-200/4.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L instalacije: ISO 100, F4, 1/500 s

Činjenica je da se čak i pri cijelom rasponu udaljenosti fokusa ne osjeća nedostatak brzine. Tihi ocean-motor ove leće ne izaziva apsolutno nikakve pritužbe. U većini slučajeva uspijeva izoštriti objektiv u djeliću sekunde koliko traje pritiskanje gumba okidača. To je vrlo brza leća, jedna od najbržih modernih TV emisija.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L instalacije: ISO 100, F4, 1/320 s

Na visini i optičkim kvalitetama modela. Otvoreni otvor blende ovdje u potpunosti radi u cijelom rasponu Zuma. U najtraženijem položaju s dugim fokusom-70-200 IP / 4 IP daje savršene detalje u središtu kadra, a samo neznatno oštrina pada u kutovima. Otvor blende za korak-dva daje vrlo mali dobitak u tehničkoj kvaliteti, jer je već na otvorenom otvoru postignuta gotovo maksimalna oštrina.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L instalacije: ISO 100, F4, 1/500 s

Slična je situacija i u položaju zuma od 70 mm. Je li pad detalja u samim kutovima okvira malo izraženiji. Međutim, u sredini i na kunau okvira leća je jednako oštra s otvorenim otvorom blende.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L instalacije: ISO 100, F4, 1/1600 s

Razina kromatskih aberacija je niska. Na parcelama srednjeg kontrasta nedostaju. Na slikama s visokim kontrastom granice se mogu otkriti samo na periferiji okvira na otvorenom otvoru blende. Ali oni nemaju značajan utjecaj na kvalitetu slika.

Čak se ni u tako složenoj radnji kromatske aberacije nisu očitovale ni na koji način. Programska korekcija izobličenja u kameri je onemogućena.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L instalacije: ISO 100, F4, 1/200 s

Objektiv je u stanju prilično snažno i istovremeno nježno zamagliti pozadinu na slikama. Bokeh nema izražene nedostatke: udvostručenje ili primjetan učinak ljuskica. Gledajući unaprijed, reći ću da su prema crtežu sva četiri junaka našeg testa vrlo slična.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L instalacije: ISO 100, F4, 1/320 s

Od slabosti ovog modela može se primijetiti samo primjetno vinjetiranje na otvorenom otvoru blende i neko izobličenje nalik jastuku u televizijskom položaju, što može postati prepreka samo prilikom snimanja tehničkih scena, prepunih ravnih linija na kunaovima okvira.

Vinjetiranje je vidljivo na ovoj slici. Međutim, pri dijafragmi značajno slabi. To je također jedan od rijetkih okvira u kojem možete pronaći tragove kromatskih aberacija na kunau slike.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L instalacije: ISO 100, F4, 1 / 2000á s

Zaključci

70-200 IPA / 4 IPA-izvrsna kombinacija cijene i kvalitete. Ovo je klasična “Elka” sa svim prednostima optike vrhunske klase: pouzdan i promišljen dizajn, zaštita od prašine i vlage, visoka oštrina s otvorenim otvorom blende. Zasebno treba napomenuti brzinu fokusiranja. Vrlo je visoka. Nedostaci su ovdje vrlo proizvoljni: vinjetiranje na otvorenoj dijafragmi i distorzija nalik jastuku tipična za mnoge TV osobe u televizijskom položaju.

Ne previsoki otvor blende i nedostatak stabilizatora mogu donekle ograničiti opseg primjene na 70-200 nazire/4 nazire. Na primjer, za profesionalno izvještavanje u teškim svjetlosnim uvjetima (u zatvorenom, nakon zalaska sunca), bolje je preferirati brže modele. Međutim, ako govorimo o snimanju na otvorenom, na putovanjima, u dvoranama s ne previše prigušenim osvjetljenjem, tada će Ina 70-200 ina/4 apa biti izvrstan izbor i za fotografe entuzijaste i za profesionalce. Brzina blende i nedostatak stabilizatora na internetu/4 čine ovu leću ne samo pristupačnom, već i vrlo laganom za svoju klasu, što će ljubitelji putovanja posebno cijeniti.

Pros:

vrlo dobra vrijednost za novac; relativno mala težina za ovu klasu; vrlo velika brzina fokusiranja; ograničivač udaljenosti fokusiranja; velika oštrina s otvorenim otvorom blende; niska razina kromatskih aberacija; zaštita od prašine i vlage.

Kontra:

uočljivo vinjetiranje na otvorenoj dijafragmi; distorzija u telepoziciji.

Canon EF 70-200mm f/4L IS USM

Canon EF 70-200 f/4L IS USM — to je gotovo brat blizanac modela Canon EF 70-200 f/4L USM. Objektivi su vrlo slični po izgledu, ali ključna razlika dolazi od zlatnog natpisa na Internetu. Optički stabilizator u kućištu od 70-200 od 70 do 4 od strane ove leće učinio je ovu leću težom za samo nekoliko desetaka grama. No, razlika u cijeni pokazala se mnogo značajnijom. Možda je razlika u troškovima upravo zbog činjenice da je stabilizacijski sustav implementiran bez žrtvovanja dimenzija i težine leće.

“Čvrstoća” dizajna nije nestala: niti jedan element leće ne izlazi i ne okreće se prilikom fokusiranja i zumiranja. Kućište je zaštićeno od prašine i vlage. Metal kućišta ugodno hladi ruku. Jednom riječju, legendarna “Elka” … međutim, vrijeme je da prijeđemo na snimanje. Prvenstveno me zanima, koja je razlika u radu u dva objektiv: Canon EF 70-200 f/4L USM i Canon EF 70-200 f/4L IS USM?

Što se tiče brzine automatskog fokusiranja, leće se praktički ne razlikuju. Internet pogon radi vrlo brzo i tiho. Mogućnost ograničavanja udaljenosti fokusa od tri metra do beskonačnosti može dodatno povećati brzinu automatskog fokusiranja. Ali još uvijek postoji neka razlika u fokusu. Stabilizator! Snima sliku kada je gumb okidača napola pritisnut, doslovno ga “zalijepi” za tražilo. To vam omogućuje preciznije obrezivanje i automatsko fokusiranje u određenoj točki: slika ne skače i ne skače pri ručnom snimanju pri maksimalnom zumiranju. Ako se snimanje izvodi s jednom aktivnom točkom automatskog fokusiranja, stabilizacija značajno povećava postojanost automatskog fokusiranja.

Brzina i upornost autofokusa dovoljni su za snimanje zrakoplova koji polijeće. A brzina odvajanja Vilge, usput, je 90 km / h!

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L IS instalacije: ISO 100, F4, 1/1250 s

Stabilizator ima dva načina rada: za statične i za dinamične priče (1 i 2, respektivno). U drugom načinu rada njegove radnje nisu toliko agresivne, a sustav stabilizacije omogućuje vam snimanje s pomicanjem, bez pokušaja” usporavanja ” slike, ali zaglađivanje oštrih trzaja.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L IS instalacije: ISO 100, F4, 1/1250 s

Stabilizator je također učinkovit u ručnom snimanju pri brzinama zatvarača duljim od kritičnih. Smatra se da je brzina zatvarača obrnuta od žarišne duljine sigurna. Za 200 mm to će biti 1/200 s. Stabilizator u objektivu od 70-200 od 70 do 4 od 4 od strane omogućuje znatno veće brzine zatvarača. Prilikom ručnog snimanja uspio sam dobiti oštre snimke s brzinama zatvarača reda 1/30-1/20 s.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L IS instalacije: ISO 1000, F4, 1/50 s

To je oko tri koraka u odnosu na kritičnu vrijednost. Međutim, ovdje puno ovisi o rukama fotografa i odabranom zapletu. Ako je subjekt nepomičan, tada stabilizirana leća može biti učinkovitija od bržeg televizijskog uređaja bez stabilizacijskog sustava.

Imajući stabilizator u svom arsenalu, možete sigurno eksperimentirati s dugim ekspozicijama čak i bez stativa

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L IS instalacije: ISO 200, F4, 1/15 s

Optički stabilizator znatno je zakomplicirao optički krug leće. Sastoji se od 20 elemenata kombiniranih u 15 skupina. Da to stavimo u perspektivu, 70-200 IPA / 4 IPA ima ukupno 16 elemenata u 14 skupina. Međutim, takva komplikacija dizajna nije utjecala na optičku kvalitetu. Na primjer, leća je praktički pošteđena kromatskih aberacija. Naći ćete ih samo na snimkama s vrlo visokim kontrastom.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L IS instalacije: ISO 100, F4, 1/1000 s

Objektiv pruža lijepo i meko zamućenje pozadine.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L IS instalacije: ISO 100, F4, 1/250 s

Oštrina otvorenog otvora blende velika je i u sredini i na kunaovima okvira, a samo se malo smanjuje prema uglovima. To vrijedi i za položaj od 70 mm i za položaj od 200 mm. Otvor blende do oceana/5.6-Internet / 8 Omogućuje vam da čak i kutovi okvira budu savršeno oštri.

Žarišna duljina 200 mm

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L IS instalacije: ISO 100, F4, 1/500 s

Žarišna duljina 70 mm

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L IS instalacije: ISO 100, F4, 1/1600 s

Situacija s vinjetiranjem i geometrijskim izobličenjima potpuno je ista kao i situacija s 70-200 azip/4 azip. Objektivi su u tome slični, poput braće blizanaca. Zatamnjenje kutova kadra prisutno je na otvorenom otvoru blende, slabi na AMA/4 i potpuno nestaje na AMA / 8. Ravne linije blizu kunaa kadra lagano se savijaju prema sredini kad snimate u položaju dugog fokusa. Taj se fenomen naziva jastučasta distorzija. Karakteristična je za veliku većinu telefoto leća.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/4L IS instalacije: ISO 100, F4, 1/1000 s

Zaključci

Canon EF 70-200 f/4L IS USM — pravi brat blizanac više pristupačne Canon EF 70-200 f/4L USM. Isti kompaktni dizajn i relativno mala težina, otporan na prašinu i vlagu, vrlo brzo automatsko fokusiranje. Čak su i po prirodi slike leće slične: obje pokazuju visoku oštrinu iz otvorenog otvora blende, odlikuju se niskom razinom kromatskih aberacija. Imaju nedostatke, iako ne previše ozbiljne, ali postoje. I također sami za dvoje: primjetno vinjetiranje na otvorenoj dijafragmi i distorzija nalik jastuku u TV položaju.

Ali postoji i vrlo važna razlika-stabilizator. On je u 70-200 i / 4 IP djeluje vrlo učinkovito, omogućujući vam ručno snimanje statičnih scena pri većoj brzini zatvarača, ugodnije snimanje na maksimalnoj žarišnoj duljini, sigurnije fokusiranje. Jednom riječju – pravi čarobni štapić fotografa. A ako imate dovoljno novca za stabiliziranu verziju ove leće, onda je bolje dati joj prednost.

Pros:

relativno mala težina za ovu klasu; vrlo velika brzina fokusiranja; ograničivač udaljenosti fokusiranja; velika oštrina otvorenog otvora blende; niska razina kromatskih aberacija; zaštita od prašine i vlage; učinkovit stabilizator.

Kontra:

uočljivo vinjetiranje na otvorenoj dijafragmi; distorzija u telepoziciji.

Canon EF 70-200mm f/2.8L USM

Ova se leća razlikuje od dvije koje smo prethodno testirali doslovno u svemu, osim u crvenoj traci s potpisom koja označava pripadnost seriji za Internet i bijeloj boji kućišta. Mnogo je veći, teži, brži. I to nisu samo riječi. Canon EF 70-200 f/2.8 iPhone-tipični predstavnik vrhunskih TV emisija. Slični objektivi koji imaju brzinu prijenosa/2.8, upućeno prvenstveno profesionalnim fotografima. To je beskompromisna optika. Što razumjeti pod ovim pojmom? Pročitajte u ovom dijelu testa za televizijsku televiziju.

Počnimo s vanjskim podacima. Izgleda da je 70-200 oceana/2.8 jednostavno zgodan muškarac: veličanstven, čvrst, velik. Da, da, to je velika: leća se ne može nazvati debelom ili dugom. Njegove dimenzije su jednako velike u svim dimenzijama. A to ponekad može biti teško. Nije svaka torba za fotografije prikladna za njega. Ostati neprimijećen u gomili s takvom optikom neće uspjeti. A ako instalirate kapuljaču i nogu Stativa, tada će interes za vašu osobu biti zajamčen! Jedini način da se prerušite je da se rastopite u društvu novinara s istom tehnikom. Uostalom, upravo se u tiskovnim područjima raznih događaja najčešće nalaze takve TV emisije. Međutim, u nekim žanrovima, na primjer, u snimanju vjenčanja, vanjski podaci optike ponekad mogu značajno utjecati na iznos naknade. Dakle, definitivno nećemo pripisati solidan izgled minusima.

Neosporne prednosti uključuju zaštitu od prašine i vlage (iako leća nema O-prsten na nosaču), nepokretnost vanjskih elemenata u procesu fokusiranja i zumiranja, kao i nogu Stativa isporučenu u kompletu. Bez njega je jednostavno nemoguće snimati sa stativa ili monopoda — objektiv nadmašuje kameru.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 400, 45.6, 1/2500 s

Težina je druga poteškoća s kojom će se fotograf suočiti prije snimanja. 1310 grama stakla i metala. Međutim, s neke strane i to je plus. Objektiv nema optički stabilizator, a predmeti velike mase manje su skloni visokofrekventnim vibracijama. Manje oscilacija — oštriji okviri. Ali ruke ovog bijelog zgodnog muškarca i dalje se prilično brzo umaraju.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 400, 4, 1/5000 s

Počinjemo fotografirati! Brzina fokusiranja samo je neznatno niža od one kod manje brzih kolega. Razlika je primjetna samo u usporedbi u paru. Međutim, u stvarnom snimanju nema pritužbi na autofokus: izoštravanje je brzo i gotovo tiho, s jedva čujnim šuškanjem pogona na internetu.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke na Internetu: 400, 4 na Internetu, 1/4000 s

No, nedostatak stabilizatora nakon istog 70-200 (i)/4 (i) (II) (II) postaje vrlo primjetan (II). Prvo, u tražilu ćete vidjeti drhtanje ruku u punom sjaju. Drugo, precizan odabir jedne točke fokusa pri maksimalnoj žarišnoj duljini može biti kompliciran blago drhtavom slikom.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 instalacije na Internetu: 3200 Na internetu, 2 na internetu.8, 1/200 s

Ali glavna stvar je ograničenje brzine zatvarača prilikom snimanja statike. Ako ste navikli na stabiliziranu optiku, 1/200 sekunde kao najveća dopuštena brzina zatvarača može vas malo iznenaditi i frustrirati. Čak i pri brzini prijenosa interneta/2.8 snimanje u večernjem gradu natjerat će vas da koristite tri nulte vrijednosti za tri nule. Inače-mast.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 instalacije na Internetu: 2500 na internetu, 2 na internetu.8, 1/160 s

Prilikom snimanja dinamike, naprotiv, otvor blende bit će prioritet u odnosu na stabilizator. Jedna faza prednosti u odnosu na leće s brzinom prijenosa / 4 je dvostruko smanjenje brzine zatvarača ili smanjenje brzine prijenosa. Ako fotografirate pokretne predmete kada stabilizator nema posla, tada takav dobitak uopće neće biti suvišan. I upravo tu prednost cijene profesionalni fotografi koji snimaju, uključujući i reportažu, kada dinamični subjekti prevladavaju nad statičnim.

Što se tiče oštrine, ova leća nije inferiorna u odnosu na manje brze kolege. Već je vrlo oštar na otvorenom otvoru blende i na 70 mm i na 200 mm. Postoji samo mali pad oštrine u kutovima okvira. Međutim, kutovi u vezi s oceanom/4 također postaju oštri. S ovom lećom puno sam češće prekrivao otvor blende kako bih povećao dubinu polja, a ne poboljšao detalje. Na internetu/2.8 Grip je vrlo mali.

Žarišna duljina 200 mm

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 2.8, 1/1600 s

Žarišna duljina 70 mm

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 2.8, 1/3200 s

Kad snimate na žarišnoj duljini od 70 mm na otvorenom otvoru, objektiv je sklon kromatskim aberacijama u slučaju kontrastnih scena. Značajno je da je u najtraženijem položaju od 200 mm razina kromatskih aberacija čak i na otvorenom dijafragmi znatno niža. Granice u boji praktički su nevidljive.

U položaju od 70 mm na otvorenom dijafragmi vidljive su kromatske aberacije

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 400, 2.8, 1/60 s

U telepoziciji, čak i u prilično teškim uvjetima, kromatske aberacije ne uzrokuju probleme. Žarišna duljina 200 mm

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 2.8, 1/3200 s

Od ostalih optičkih nedostataka vrijedi istaknuti vinjetiranje, koje se nalazi na otvorenom otvoru, ali znatno slabi na azipu / 4 i gotovo u potpunosti nestaje na azipu/5.6. Prisutna je i mala distorzija nalik jastuku u telepoziciji, ali gotovo neprimjetna.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 2.8, 1/4000 s

Zaključci

Canon EF 70-200 f/2.8 Astrologija stvorena prvenstveno za one fotografe koji snimaju u teškim uvjetima osvjetljenja. Njegov je element reportaža u bilo kojem obliku: od snimanja vjenčanja do sporta. Glavna prednost ovog modela je apsolutno radni otvoreni otvor blende visoke oštrine u cijelom rasponu žarišnih duljina. U pozadini tako moćnog argumenta, mali nedostaci od 70-200 od strane interneta/2.8 čini se da su oceani još manji: kromatske aberacije na otvorenom otvoru blende na 70 mm, vinjetiranje i solidna veličina i težina. Ipak ih spominjemo u svojim nalazima. Ali ne zaboravimo ni snage leće. Osim visoke oštrine, može se pohvaliti mekim i istodobno jakim zamućenjem pozadine, brzim tihim autofokusom, kućištem otpornim na prašinu i vlagu (iako bez brtvljenja nosača), uključenom nogom stativa i dobrom vrijednošću za novac.

Pros:

visoka oštrina s otvorenim otvorom blende; snažno i ugodno zamućenje pozadine; Velika brzina fokusiranja; prisutnost ograničivača udaljenosti fokusiranja; zaštita od prašine i vlage; uključena noga Stativa.

Kontra:

velika veličina i težina; kromatske aberacije na otvorenom otvoru blende u položaju od 70 mm; vinjetiranje na otvorenom otvoru blende.

Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM

Canon EF 70-200mm f/2.8 iPhone je trenutno najbolji telefoto objektiv u cijeloj liniji 70-200 od iphine. Broj “dva” u njegovom imenu ukazuje na to da je ovo već druga, ažurirana verzija leće, što znači da fotograf ima pravo računati na nenadmašnu kvalitetu slike. Je li to stvarno tako? Razumjet ćemo naš test.

Canon EOS 5DS R / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 1/80, 1/80 s

Citius, Altius, Fortius!

Olimpijski moto vlasnici ove leće morat će naučiti odmah nakon kupnje. Najbolji dodatak na 70-200 na 2.8 Internet neće biti čak ni svjetlosni filtar ili kućište, već pretplata za fitness klub. Jedan i pol kilograma stakla i metala u savršenom je skladu s kilogramskim” trupom ” fotoaparata, tvoreći istovremeno moćan kreativni alat i učinkovit projektil za vježbanje. Ipak, dosta viceva. Ako želite malo osobnog iskustva, čak i za majstora sporta, dvosatno snimanje na 70-200-2.8. pokazalo se da je to težak test. Umoran…

Objektiv nije samo težak, već je i prilično glomazan. Neće stati u svaku torbu ili ruksak dok je postavljen na kameru. Stoga je između snimanja ili u kratkim pauzama fotograf prisiljen nositi ga u rukama, na ramenu ili oko vrata.

Kvaliteta bez kompromisa

Što dobivate u zamjenu za solidnu težinu? Prvo, optički stabilizator dobro osigurava vaše drhtave ruke. Također vam pomaže da se sigurnije fokusirate kada radite s jednom točkom fokusa. O njegovoj učinkovitosti razgovarat ćemo kasnije.

Oštrina u kombinaciji s velikom brzinom blende i učinkovitim stabilizatorom glavne su prednosti ove leće

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 2.8, 1/1000 s

Drugo, kako je rekao junak jednog od kultnih filmova Gai Ritchieja, “težina je pouzdanost”. I nije važno govorimo li o oružju ili fotografskoj opremi. Canon EF 70-200mm f/2.8. Internet je klasična “ELKA” s dizajnom otpornim na prašinu i vlagu, bez vanjskih pokretnih dijelova, s metalnim kućištem. Ovo je leća koja će raditi i po snijegu i po kiši.

Prije nego što sam snimio ovaj snimak, prošao sam više od jednog kilometra kroz jutarnju rosu i maglu. Sva oprema i odjeća bili su mokri.

Canon EOS 5DS / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke A-A: A-A 100, a-a-5, 1/1000 s

Autofokus u 70-200-2.8 astrologija je vrlo dobra! Propustiti zanimljiv trenutak jednostavno neće uspjeti: kamera ima vremena za oštrinu tijekom vremena dok pritisnete gumb okidača. Recimo hvala na vožnji na internetu.

Snimanje djeteta koje trči s autofokusom za praćenje nije teško.

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 2.8, 1/1600 s

Konačno, objektiv pruža vrlo visoku kvalitetu slike. Imajući složeniju shemu u usporedbi s nestabiliziranim kolegom (23 elementa naspram 18), on mu je jednak u kvaliteti.

Canon EOS 5DS R / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 1 / 200S, 1 / 200S

EF 70-200mm f/2.8. iPhone je oštar s otvorenim otvorom blende na svim žarišnim duljinama. Međutim, poput nestabiliziranog brata, ima blagi pad detalja na uglovima snimke. Otvor blende značajno poboljšava situaciju u uglovima, a središte okvira postaje oštro oštro.

Žarišna duljina 200 mm

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 2.8, 1/2000 s

Žarišna duljina 70 mm

Canon EOS 5D Mark III / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 2.8, 1/4000 s

Upravo smo s ovom lećom testirali optički najzahtjevnije kamere Ainz: Ainz 5 Ainz i AINZ 5 AINZ. Pa čak i s njima, 70-200-200-2.8 nikad nas nije iznevjerio.

Naravno, kao i kod ostalih leća, i u 70-200 u 2.8 Internet ima vinjetiranje na otvorenom otvoru blende, ali ono znatno slabi već na Aina / 4, a gotovo u potpunosti nestaje na apa/5.6. Distorzija u telepoziciji je slabo izražena. Pronalaženje kromatskih aberacija na slikama nije lak zadatak. Vrijedno je napomenuti ugodan uzorak zone zamućenja, bokeh leće. Međutim, u tom je pogledu vrlo sličan svim ostalim predstavnicima obitelji 70-200, od kojih svaki može obavljati funkcije portreta.

Canon EOS 5DS R / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke za postavljanje: 100, 2.8, 1/320 s

Stabilizator

Prisutnost stabilizatora u ovom modelu nije utjecala na optičke kvalitete leće. No, fotograf je dobio vjernog suputnika i saveznika za teške situacije snimanja. Stabilizator mi se činio još učinkovitijim nego u 70-200 azip/4 azip. Kad pritisnete gumb okidača, slika u tražilu doslovno se smrzava, što vam omogućuje preciznije fokusiranje na odabranu točku.

Snimanje pri većim brzinama zatvarača također nije problem. Ako su vam cilj statični objekti, tada se brzina zatvarača može povećati do 1/15 s i dobiti oštre okvire. A to su četiri koraka! Vrlo solidna zaliha.

Stabilizator mi je dobro došao, uključujući i prilikom snimanja iz balona, kada fotograf nema uporište: fotoaparat se mora stalno držati u rukama s težinom, a sama košara se njiše. A istodobno je stopa braka bila izuzetno mala.

Canon EOS 5DS / Canon EF 70-200mm f/2.8 postavke A-A: A-A 100, a-a-5, 1/1000 s

Zaključci

Canon EF 70-200mm f/2.8 NASA je pravi vodeći model u liniji optike. Njegovi nedostaci uključuju samo veliku veličinu i težinu, vinjetiranje na otvorenom otvoru i relativno visoku cijenu. Tada počinju prednosti: brzi autofokus, Vodootporni dizajn, vrlo učinkovit stabilizator slike i, naravno, velika oštrina s otvorenim otvorom blende. Unatoč složenosti optičkog kruga, leća se može pohvaliti ugodnim uzorkom i nedostatkom izraženih kromatskih aberacija.

Naravno, opseg ovog modela je profesionalno snimanje. Težina i cijena dva su čimbenika koja vas mogu “odvratiti” od stjecanja. Ali ako je vaš cilj zajamčeno postizanje kvalitetnog rezultata u bilo kojoj situaciji, tada je 70-200-2.8 iPhone će biti najbolji izbor iz cijele obitelji TV TV-a.

Pros:

visoka oštrina s otvorenim otvorom blende; jaka i oku ugodna zamućenja pozadine; niska razina kromatskih aberacija; velika brzina fokusiranja; prisutnost ograničivača udaljenosti fokusa; zaštita od prašine i vlage; uključena noga Stativa; učinkovit stabilizator slike.

Kontra:

velika veličina i težina; vinjetiranje na otvorenom otvoru.

Najbolji telefoto Objektivi za fotoaparate

Dimenzije telefoto objektiva privlače povećanu pažnju drugih. Kućište skriva nekoliko optičkih leća i motora koji vam omogućuju fokusiranje na udaljene objekte. Neki profesionalni modeli dosežu metar duljine.

Televike je teško proizvesti, nisu jeftine, ali imaju ograničen opseg. Neophodni su za fotografiranje divljih životinja ili sportskih događaja, ali se ne koriste kao standardna optika.

Objektivi s promjenjivom žarišnom duljinom popularniji su, popravci koje profesionalci koriste u strogo definirane svrhe. Na primjer, staklo od 135 mm ima potražnju za fotografima specijaliziranim za snimanje vjenčanja i na otvorenom. Optika je cijenjena zbog oštre slike, spektakularnog zamućenja pozadine i mogućnosti rada na daljinu bez narušavanja osobnog prostora ljubavnika.

Heliografija i dagerotipija

Prvu fotografiju u kameri obscure snimio je Francuz Nesipor Niepce.

Zanimljivo! Ne posjedujući dar slikanja, Niepce je želio da sunčeva svjetlost radi za njega. Godine 1926., nakon godina eksperimentiranja s različitim sastavima, uspio je dobiti fotografsku sliku pogleda s prozora svoje radionice. Niepce je ovu sliku nazvao heliografijom.

Niepceov suvremenik i sunarodnjak Louis Daguerre, naprotiv, bio je talentirani umjetnik. Dok je radio u kazalištu “Ambipo-komičar”, eksperimentirao je sa scenografijama prikazanim na ogromnim platnima koja propuštaju svjetlost, mijenjajući njihovu rasvjetu uz pomoć mnogih ogledala. Oduševljenje publike nije bilo granica.

Daguerre je slikao fragmente svojih diorama pomoću kamere obscura. Želio je popraviti slike dobivene na staklu. Charles Chevalier, koji mu je pripremao leće, spojio je Daguerrea s Niepceom. Njihova zajednička istraživanja dovela su do opremanja kamere obscura fotoosjetljivom pločom, tj.e. do pojave prve kamere.

Slike dobivene uz pomoć Daguerreovog aparata nazvane su dagerotipijama.

Najbolji širokokutni objektivi za fotoaparate

Kao što i samo ime govori, širokokutne leće imaju značajan kut gledanja, smještaju puno prostora u kadar i prenose njegov volumen. S njima je ugodno snimati sobe tipičnih stanova i arhitekturu uskih ulica. Ali nestandardni kut gledanja neizbježno odaje disperziju i izobličenje prostora. Posebno je vidljivo zaokruživanje na uglovima okvira kod ultraširokih leća (nazvanih “riblje oko”). Stoga širokokutni nisu prikladni za portretiranje. Ljudi mijenjaju proporcije lica: nos, čelo i jagodične kosti vizualno se povećavaju. Međutim, prilikom fotografiranja životinja, značajka širokokutnih oblika može se koristiti za kreativna rješenja.

Prva fotografska leća

Francuski optičar Charles Chevalier, isti onaj koji je okupio Niepcea i Daguerrea, zajedno sa svojim ocem, vlasnikom optičke radionice, bavio se proizvodnjom leća za mikroskope, teleskope, prskanjem naočala sunčanih naočala. Otac i sin sastavili su prvi aparat za Niepceove eksperimente, napravili kamere obscura za Daguerre. Otac je izumio objektiv prizmu za kameru obscura. Sin ju je usavršio. Osim toga, Charles je izumio svoj uređaj za crtanje, kameru Lucid.

Prvu fotografsku leću dizajnirao je Charles Chevalier 1839. godine. Predstavljao je leću-akromatski meniskus. Chevalier ga je sastavio pomoću bikonkavne leće izrađene od optičkog stakla s velikim indeksom loma (Flin) i bikonkavne, s malim indeksom loma (kruna). U istom razdoblju izumio je dijafragmu šarenice, s metalnim režnjevima.

Zanimljivo! 1849. godine, Chevalier je na izložbi u Parizu dobio zlatnu medalju Za Slike Pjatigorska iz okolice koje je snimio njegov objektiv. Autor slika bio je poznati Hrvatski fotograf s.L Levitski. 1877. Levitski i njegov sin dobili su titulu dvorskih fotografa “njihovih carskih veličanstava”.

Ocijenite članak
( Još nema ocjena )
Slaven Izgraden

Pozdrav svima! Ja sam Slaven Izgraden i s oduševljenjem dijelim svoju strast prema popravku i instalaciji opreme s vama. Kao autor na ovoj web stranici, vodi me moja ljubav prema tehnologiji i želja da pomognem drugima da razumiju i rješavaju probleme vezane uz svoju opremu.

Izgradnja-kuce.info - izgradnja i popravak, ljetnikovac, stan i Ladanjska kuća, korisni savjeti i fotografije
Comments: 1
  1. Boris Tomić

    Koji teleobjektiv biste preporučili za TV snimanje amaterskim modelima? Koliko daleko želite snimati? Ima li neka određena brand preferencija?

    Odgovori
Dodaj komentare