...

Usporedba proračunskih zum objektiva za DSLR-ove s faktorom usjeva 1.6

Artem Kashkanov, 2012

“Zdravo.”! Savjetujte me, Možda, koji bih trebao kupiti standardni zum objektiv za DSLR (DSLR)? Čuo sam da leća kitova nije sjajna, pa vas molim za savjet. Kupnja proračuna — **.*** kuna (obično od 15.000 do 30.000 kuna) . p.s. Ne planiram ići u puni kadar” – ponekad dobijem nekoliko takvih pisama dnevno. Da bih jednom zauvijek odgovorio na ovo pitanje (barem u doglednoj budućnosti), pišem ovaj članak. Ovaj će članak usporediti rezultate dobivene tijekom laboratorijskog ispitivanja sljedećih leća:

  • Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
  • Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS
  • Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM
  • Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
  • Sigma AF 18-125mm f/3.8-5.6 DC HSM OS

Kao što ste primijetili, u ovom testu postoje samo objektivi s otvorom blende/3.5-5.6 (daj ili uzmi). Postoji i skupina leća s konstantnim otvorom blende/2.8, ali ovo je druga “težinska kategorija”, o kojoj će kasnije biti zaseban razgovor.

Sudionici testova

Naslov Opis Trošak
Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS To je, kako kažu, “nulta razina” – daje se gotovo besplatno, na temelju toga što bi fotograf amater mogao” osjetiti ” uređaj i nakon nekog vremena otići u trgovinu po napredniju optiku.
Maloprodaja košta 4000 kuna
Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS “Napredni kit”. Objektiv početne klase s povećanim rasponom žarišnih duljina. Često se naziva “putnim zumom”, što objašnjava njegovu glavnu svrhu-svestranu leću koja mijenja kut gledanja od širokokutnog do umjerenog TV-a-vrlo je prikladna za putovanja. 15.000 kuna
Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM Još jedna leća pozicionirana kao “napredni kit”. Ima prikladan raspon žarišnih duljina, stabilizator slike i ultrazvučno fokusiranje. Recenzije o ovoj leći na forumima su najkontroverznije, pokušat ćemo objasniti što je razlog. 15.000 kuna
Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM Objektiv za entuzijastične hobiste. Ima pristojan raspon žarišnih duljina pomaknut prema širokom kutu. Pozicioniran kao prijelazna klasa iz amaterske u profesionalnu. 25.000 kuna
Sigma AF 18-125mm f/3.8-5.6 DC HSM OS Analog od 18-135 od 135, koji se praktički ne razlikuje od njega ni po deklariranim karakteristikama ni po cijeni 15.000 kuna

Tablica daje poveznice na recenzije leća, ali svrha ovog članka je usporediti te karakteristike i analizirati ih. Za početne podatke će se uzeti rezultati mjerenja provedenih na mjestu iasinia.photozone.de.

Razlučivost

Razlučivost se mjeri u broju parova vodoravnih crno-bijelih poteza po 1 mm slike koju leća projicira na matricu, na grafikonu je označena kao veličina is/is. Grafikoni u nastavku prikazuju usporedbu razlučivosti na različitim žarišnim duljinama i na rraznim vrijednostima otvora blende.

Razlučivost na potpuno otvorenom otvoru blende

Gotovo uvijek, kvaliteta slike s potpuno otvorenim otvorom blende je pod ispod kojeg nećete pasti. Međutim, unatoč tome, morate snimati u ovom načinu rada prilično redovito, posebno kada nema dovoljno svjetla. Pogledajmo kako se leće ponašaju u ovom testu. Svaka je leća uspoređivala razlučivost pri različitim žarišnim duljinama. 15-18 mm (ovisno o modelu), crvena traka “normalna” žarišna duljina — 50 mm, zelena traka-razlučivost na maksimalnoj žarišnoj duljini. Za kitove 18-55, ovaj stupac je odsutan zbog činjenice da se maksimalna žarišna duljina gotovo ne razlikuje od 50 mm. Razlučivost na kunau okvira uvijek je niža nego u središtu okvira. Za crtanje su korišteni aritmetički prosjeci između središta i kunaa.

A tko je rekao da je kitov objektiv 18-55? U svakom slučaju, nije zauzeo posljednje mjesto! Lider u ovoj četvorci u rezoluciji otvorenog otvora blende bio je objektiv 15-85. 18-125 nije pokazao izvanredne rezultate, ali nisu pronađeni očiti padovi – sve je predvidljivo. Objektiv 18-135 iphine se pokazao kao autsajder zbog jakog “zamućenja” kunaova okvira na srednjim žarišnim duljinama. “Procurio” je čak i kitovu leću! Ali prerano je donositi zaključke, prelazimo na sljedeći test…

Maksimalna razlučivost

Pri zatvaranju otvora blende povećava se kvaliteta slike svih leća. U pravilu, vrhunac razlučivosti pada na otvor blende/5.6 — 8. Za svaku leću odabran je optimalni način rada kada je prosječna razlučivost postala maksimalna za zadanu žarišnu duljinu. Gledamo grafikon.

Dakle, s vođama je sve jasno-15-85 i 17-85 i 17-85 idu ” nosnica u nosnicu “. Internet 18-125 drži snažan srednji seljak. 18-135 i dalje je gurnuo kitov 18-55 na kraj ocjene.

Rezultati prvog kruga

IPA 17-85 i IPA 15-85 IPA pokazuju lične rezultate, ali po Toji jedno. U izvornim podacima (na vezama do recenzija) možete vidjeti da 17-85 ponekad ima vrlo veliku razliku u razlučivosti u središtu okvira i u kutovima.

15-85 ima malo nižu razlučivost u sredini, ali općenito su detalji ujednačeniji — nema tako velikog jaza između kunaa i središta okvira. Zasluženo prvo mjesto u ovom izazovu dobiva 15-85., drugo-jeftiniji 17-85.

Internet 18-125 zadovoljan samo neznatnim zaostatkom za liderima (3. mjesto), što se ne može reći za internet 18-135. Da biste iz njega “istisnuli” jasnoću veću od one kitova 18-55. Na kraju je na 4. mjestu. Razlog tako katastrofalnih rezultata bila je vrlo niska jasnoća na kunaovima okvira s žarišnom duljinom većom od 50 mm.

Čak i unatoč posljednjem mjestu, Kitov 18-55.

Tipični setovi leća

Kao primjer, pokušat ću pokupiti neke minimalističke setove optike za fotoaparate Ina-Ina. Moje mišljenje uopće nije apsolutno i trebalo bi poslužiti samo kao vodič pri sastavljanju vlastitog sustava.

Lagani komplet

Ako ste iscrpili fotografski potencijal kitove leće, vrijeme je da napravite proračunski set optike za sve prigode.

  • EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS USM
  • EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM
  • EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM

To je najsvestranija moguća kombinacija leća unutar sustava Ina-Ina. Kvaliteta izrade sve tri leće je loša, ali optički su izvrsne. Samo imajte na umu da leće s krhkim plastičnim bajonetima ne vole mehaničko opterećenje. No, zbog svoje male težine, izvrsni su za putovanja.

Volio bih zamijeniti 18-55 brzim standardnim popravkom kako bih mogao snimati u polumraku, ali to učiniti držeći set laganim i jeftinim nije lako. Osim ako, upotrijebit ćete kompromisnu hrpu od Ace – Ace 24 Ace/2.8 AAS i AAS 50 AAS/1.8 STM. Zajedno sa širokokutnim 10-18 i dugim fokusom 55-250 dobit ćete četiri leće.

Kromatske aberacije

Što je HA, mislim da nije potrebno detaljno slikati — svi su vidjeli obojene obrube oko tamnih predmeta na svijetloj pozadini. Leće u kojima je raspon žarišnih duljina pomaknut prema širokom kutu bile su najosjetljivije na kromatske aberacije. Mnogostrukost Zuma također igra negativnu ulogu u tome. HA su najjači kada snimate na minimalnoj žarišnoj duljini i potpuno otvorenom otvoru blende.

Najbolje od svega, začudo, pokazalo se da je Kitov 18-55, maksimalna širina granica jedva je premašila 1 piksel-ovo je prekrasan rezultat. Suparnici su oko 1.5 puta gore, ali pokazalo se da je jasan autsajder bio 17-85-širina kromatskih aberacija ponekad prelazi 2 piksela. To znači da širina obruba oko grane na nebu može biti šira od same grane!

Razlike u obrezanim lećama

Kad su se na tržištu počele pojavljivati kamere s malom veličinom matrice, počele su se pojavljivati i posebne leće koje ne pokrivaju cijeli kadar, već samo njegov dio. Budući da fotoaparat ima matricu usjeva (IAS-IAS), upotreba optike punog kadra u ovom slučaju može biti jednostavno neracionalna. Iako upotreba specijaliziranih modela zajedno s nepotpunim kamerama daje ne manje učinkovitosti, uz niže troškove.

Dakle, po čemu se usjev (oceans) leće razlikuju od punog kadra (oceans)? Da biste to razumjeli, razmotrite koje su razlike između fotoaparata s punim kadrom i fotoaparata s malom matricom. Prvo pojasnimo da se 35 mm smatra punim okvirom. okvir fotografskog filma. Kamera punog kadra pokriva cijeli Z5 mm kadar tijekom snimanja, a veličina matrice (fotoosjetljivi element) je 36 mm do 24 mm. Postoji mnogo kamera s faktorom usjeva i što su manje, to je njihov faktor usjeva (množitelj) veći-1.5, 1.6, 2.0 i tako sve do malih senzora mobilnih uređaja. Množitelj pokazuje koliko je puta matrica manja od referentnog okvira. Što su manji, to je manja zona okvira od objektiva punog kadra koju pokrivaju, a ostatak slike je odsječen. U ovom slučaju, fotografija je malo “zaobljena”, zbog čega se na slici pojavljuje snažan efekt vinjetiranja. Ako koristite specijaliziranu optiku za obrezivanje foto proizvoda, ona će pokriti isto područje kao i sama kamera, tada će fotografija izgledati bliže prirodnom. Na temelju toga možemo zaključiti da je upotreba objektiva punog kadra s nepotpunim fotoaparatima sasvim moguća, ali razlika će biti rezultat. U ovom slučaju, obrnuti redoslijed je nemoguć, to jest, nemoguće je koristiti optiku na kameri s kamerom.

Distorzija

Ova će usporedba otkriti koja leća jače “povlači kutove” i “savija ravne crte”. Postoje dvije vrste izobličenja — negativna (kada slika izgleda konveksno) i pozitivna (odnosno, kada je slika “konkavna”). Negativna distorzija obično je prisutna na kratkom kraju, ali s povećanjem žarišne duljine postaje pozitivna.

Teško je nedvosmisleno odrediti pobjednika. IP 15-85 i IP 18-125 pokazuju bliske rezultate, ali s obzirom na to da je IP širokokutni i da se najbolje nosi s pozitivnom distorzijom, prvo mjesto ćemo mu dati. Objektiv kitova također se pokazao prilično dobro — 3. mjesto (iako je njegov raspon žarišnih duljina manji od ostalih). Zatvorite ocjenu 17-85 i 18-135-oni pokazuju ozbiljnu distorziju na kratkom kraju-snimanje arhitekture ili interijera bit će im teško – svaka će slika morati biti “ispravljena” u pretvaraču.

ČAROLIJA PUNOG KADRA!

Bilo koji fotograf početnik žudi za njim, jer misli da će se s njim sve odmah promijeniti, razina fotografija odmah će rasti! Nije! Sve ovisi o vašem znanju i vještinama i … sve! Naravno, lakše je misliti da samo trebate platiti i dobiti napredniju kameru,a uz to će staviti i klasičniju sliku! Ali neće biti!

S lijeve strane usjev s lećom 35 Acea i Acea / 1,4, a s desne strane puni kadar s lećom 50 Acea i Acea/1.4 razlika u mušku s paketima u pozadini. Puni kadar malo više zamagljuje pozadinu i to je to!

Što tehnologija ide dalje, to se više razvija, to postaje naprednija! Što se tiče matrica — oni stvaraju sve manje buke i postaju sve veći dinamički raspon ( t.e. više podataka u istaknutim i tamnim područjima može se spremiti) ! Istodobno, tamna područja mogu se jače osvijetliti bez buke i artefakata!

Što je senzor veći, to su pikseli veći.e. senzor stvara manje buke, t.k. dobiva se više svjetla, a dinamički raspon i boje su bolji! Osim toga, više zamagljuje pozadinu! ALI TO JE POD PRETPOSTAVKOM DA SU SENZORI PUŠTENI U ISTO VRIJEME!

Stoga se ispostavlja zanimljiva slika, mali senzor” Ina-Ina ” objavljen 2016. -2018. stvorit će manje buke od velikog senosora objavljenog 2006. -2009. Isto se može reći i za boju i za razliku u svjetlini! Štoviše, mnogi 2017. senzori “Ina-Ina” snimaju glavu bolje od svojih kolega s pola okvira prije 10 godina!

Ina 5 ina ima gotovo isti senzor kao i 5 ina, samo je malo izmijenjen. Ali Ina 5 Inamina već ima stvarno novi senzor i razlika je vidljiva! Imajte na umu kako je, u principu, po kvaliteti inferioran u odnosu na matrikse, koji su u!

Možete usporediti bilo koju kameru na ovoj stranici

Gledamo: na mjestu nije bilo 5-A, ali znamo ružan marketing-a i da je, kada je 2012. došlo vrijeme za promjenu 5-a u-a, sve osim senzora promijenjeno, samo je malo izmijenjeno (ali zapravo nije ništa promijenilo i to je isti senzor iz 2008. samo s novim procesorom) ! Stoga je kvaliteta slika gotovo isto. Imajte na umu koja je razlika u buci između usjeva Aina5500 i starijeg punog okvira ainacea!! I 5. A. S., objavljen 2022. godine, pokazuje već pozitivnu razliku i vrlo je uočljiv! Pa čak i obrezani 80. godine, 2016. godine, nekoliko puta bolje snima svog “velikog” brata iz 2008. godine!

Imajte na umu kako se u tehnologiji zaostaje za tehnologijom, u svim fotografijama, uključujući i one koje se temelje na tehnologiji, nalaze se matrice od onih koje se nalaze u tehnologiji. Internet Zapop sam dizajnira matrice za sebe. Stoga, s obzirom na lošiju sliku, (usjev iz Ace/Ace snima bolje od punog okvira Ace!) fotografije tvrtke u načelu ne preporučujem!

Vinjetiranje

Vinjetiranje je zatamnjenje kutova okvira. Najjači je na minimalnoj žarišnoj duljini i potpuno otvorenom otvoru blende. Za svaku leću izvršena su 3 mjerenja — na kratkom kraju, na 50 mm i na dugom kraju (osim za 18-55). Mjerenja su se odvijala s maksimalno otvorenim otvorom blende (za zadanu žarišnu duljinu).

U ovom izazovu najbolji je bio 18-125. Nešto jače “potamni kutove” 15-85, a slijedi ga 17-85. Internet 15-85 najosjetljiviji je na vinjetiranje zbog najmanje žarišne duljine na kratkom kraju. Objektiv 18-135 zatvara ocjenu-ima najjače vinjetiranje i to na svim žarišnim duljinama.

Prednosti i nedostaci

Sada je jasno kako se razlikuju leće i leće. No, još uvijek može ostati pitanje zašto je bolje odabrati posebnu optiku za kameru sa smanjenim fotoosjetljivim elementom ako postoji samo mala razlika u rezultatu? Posebna optika za nepotpune kamere ima svoje prednosti i nedostatke u usporedbi s full-frame kamerama:

  • Nedvojbena prednost asa stakla za asa kameru je njegova specijalizacija. Budući da je takvo staklo namijenjeno posebno kamerama sa smanjenom matricom, fotografije će se odmah pokazati ispravnima, neće se obrezati. To znači da efekt vinjetiranja nestaje i rezultat je kvalitetniji;
  • Jednako značajna prednost je i njegova cijena. Objektivi punog kadra znatno su skuplji od crop optika. Stoga nema smisla trošiti više novca na njegovu kupnju, osim ako se u bliskoj budućnosti ne planira prelazak na kameru s fotoosjetljivim elementom punog kadra.

Što se tiče nedostataka, oni u biti ne postoje. Ali:

  • Obično visoke klase, skupe i visoke kvalitete, leće (niske disperzije, asferične, apokromatske) stavljaju se upravo na modele na internetu;
  • Gubi se još jedna nuspojava – povećanje žarišne duljine. Kada koristite optiku punog kadra i fotoaparat s manjom matricom, njegova će se žarišna duljina pomnožiti s faktorom obrezivanja matrice fotoaparata. Dakle, full-frame model s žarišnom duljinom od 50., 80mm., a može se pretvoriti u pravi teleobjektiv-100.

Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM

Profesionalci imaju koncept “Svetog Trojstva” – to su tri najbolja objektiva Canon, od kojih je komplet u stanju riješiti sve zadatke komercijalnog fotografa. Internet 24-70 internet je prva i glavna od ovih leća. Vole ga zbog svestranosti, izvrsne kvalitete slike i brzine prijenosa/2.8 na cijeloj žarišnoj duljini. To je nedvosmislen kralj među zum objektivima, ali košta 24-70 IPA vrlo skupo, što ga čini neracionalnim za kupnju za amatersku upotrebu.

Canon EF 16–35mm f/2.8L III USM

Žarišna duljina od 16-35 mm svestrani je široki kut koji vam omogućuje snimanje fotografija s velikim hvatanjem prostora u kadru. Izvrstan je za krajolike, velike predmete i snimanje gomile ljudi. Zahvaljujući stalnom otvoru blende/2.8 ova leća može dati vrlo dobro zamućenje na dugom kraju. Što se tiče Zuma, ima prilično kompaktne dimenzije, najvišu kvalitetu izrade i pouzdanost u najboljim tradicijama serije. Nije jeftino, ali vaš novac je 16-35.

Canon EF 100mm f/2.8L IS USM Macro

Svaki bi fotograf trebao imati dobar makro objektiv, a 100.8 iPhone je jedno od najboljih naočala ove vrste. Sposobnost fokusiranja s 30 centimetara i žarišna duljina od 100 mm omogućuju vam da napravite krupne planove bilo kojeg, čak i najmanjeg objekta, a otvor blende/2.8 pruža spektakularno zamućenje pozadine. Ovaj je objektiv dizajniran za snimanje biljaka, insekata i drugih sitnih predmeta, ali niste ograničeni na makro fotografiju. Moći ćete ga koristiti kao izvrsnu portretnu leću.

Canon Hrvatska 85mm f/1.2 L USM DS

RF 85mm f/1.2 je jedan od najboljih objektiva u povijesti Interneta koji je osvojio brojne nagrade i dobio priznanje od profesionalaca širom svijeta. Ovo je referentno staklo za portretnu fotografiju koje daje vrlo lijepu sliku s nevjerojatnim bokehom. Oštar s otvorenim, s izvrsnim detaljima na cijelom polju okvira, košta ludi novac, ali u rukama majstora u potpunosti ispunjava svoju cijenu.

Canon Hrvatska 35mm f/1.8 Macro IS STM

Gore navedene leće su sjajne, ali znamo da se mnogi od vas prebacuju na sustave bez zrcala za koje je Iasni stvorio namjenski bajunet. Ove nove leće najavljuju novu eru u poslovanju s oceanima i digitalnoj fotografiji općenito, tako da će ostatak leća na ovom popisu imati nosač za oceane.

35mm f/1.8-prva leća u koju biste trebali uložiti novac kada kupujete sistemsku kameru od Ace. To je jedna od najjeftinijih leća na internetu koja može biti svestrana leća, bez obzira na to koji ste ogledalo odabrali – usjev ili puni okvir. Prefiks s razlogom u nazivu nije samo-leća se može fokusirati na udaljenosti od samo 17 centimetara od objekta, što u mnogim slučajevima puno pomaže.

Ocijenite članak
( Još nema ocjena )
Slaven Izgraden

Pozdrav svima! Ja sam Slaven Izgraden i s oduševljenjem dijelim svoju strast prema popravku i instalaciji opreme s vama. Kao autor na ovoj web stranici, vodi me moja ljubav prema tehnologiji i želja da pomognem drugima da razumiju i rješavaju probleme vezane uz svoju opremu.

Izgradnja-kuce.info - izgradnja i popravak, ljetnikovac, stan i Ladanjska kuća, korisni savjeti i fotografije
Comments: 2
  1. Antonia Novak

    Možete li preporučiti najbolji proračunski zoom objektiv za DSLR s faktorom usjeva 1.6? Htio bih znati koji je najbolji izbor za fotografiranje s ovakvim DSLR-om, ali i koji ima dobar omjer cijene i kvalitete. Hvala!

    Odgovori
    1. Fran

      Najbolji proračunski zoom objektiv za DSLR s faktorom usjeva 1.6 je sigurno Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM. Ovaj objektiv nudi odličan raspon zoomiranja od 55mm do 250mm, što ga čini idealnim za fotografiranje različitih motiva poput pejzaža, portreta ili sportskih događaja. Također, opremljen je tehnologijom stabilizacije slike (IS) i brzim i tišim STM autofokusom. S obzirom na svoje performanse i cijenu, Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM definitivno nudi dobar omjer cijene i kvalitete te bih ga preporučio kao sjajan izbor za vaš DSLR fotoaparat.

      Odgovori
Dodaj komentare