Iz svih kutova: zašto je TV virtualni višekanalni kanal u slušalicama

Tehnološka rješenja i inovacije na Internetu mogu izgledati logično kontroverzno, ali imaju jednu neporecivu prednost: postaju popularni i na taj način pokreću napredak. Na ovaj ili onaj način.

Na nedavnoj konferenciji asa 2022 asa izvijestio je da će se ažuriranjem na asa 14 ažurirati i slušalice asa i naučiti oponašati višekanalni zvuk. I ne samo da raspršuju virtualne kanale na desnoj i lijevoj slušalici, već će uzeti u obzir i položaj glave slušatelja pomoću žiroskopa ugrađenih u kućišta i položaj telefona s kojeg se sadržaj reproducira.

Ovaj je trik, naravno, usmjeren na gledanje filma — kako bi uranjanje u proces bilo potpunije. Izostavimo trenutak da gledanje nečeg drugog, osim kratkih videozapisa s interneta, na malom ekranu nije baš prikladno-uostalom, na internetu su dostupne razne aplikacije za internetska kina i streaming usluge.

I bolje razmislimo o tome zašto se većina poboljšavača koji stvaraju pseudomnogokanalni zvuk u slušalicama ne ponašaju baš onako kako želite i što bi moglo učiniti kako bi se osiguralo da se svi konačno udare u pravom smjeru.

Zašto vam je potreban ovaj vaš surround?

Postoji mala kvaka u terminologiji, svi su zbunjeni: ili trodimenzionalni zvuk, zatim trodimenzionalni, a zatim okolni. Tehnički gledano, to je ambijentalni zvuk-to je isti TV, naljepnice s kojima su srebrne na tehnologiji iz 90-00-ih. Ambijentalni zvuk koristi višekanalni sustav koji fizički okružuje slušatelja zvučnicima sa svih strana — i svaki od tih zvučnika reproducira svoj kanal.

Trodimenzionalni zvuk, u teoriji, može se postići mnogo jeftinije bez izgradnje ogromnog višekanalnog kanala – pomoću binauralnih snimaka u slušalicama. Zapravo je razlika u tome što ambijentalni zvuk rekreira zvučnu sliku iz perspektive

Binauralne snimke, iako postoje više od stotinu godina, nisu toliko raširene u popularnoj kulturi — a filmovi sa audio zapisima u ovom formatu ne objavljuju se.

Razlog je jednostavan: filmovi se prave za kina gdje možete — pa čak i trebate! – postavite automobil i mala kolica zvučnika koji izgovaraju pojedinačne kanale, a ne za gledanje na malim telefonima u sitnim slušalicama. U 40-ima, kada je ambijentalni zvuk bio u povojima, nitko nije razmišljao o ovoj opciji gledanja filma.

Pionir surround industrije bio je Volt Disnei — njegova “fantazija”, na čijem su zvuku radili inženjeri iz Interneta, postala je prva slika u kojoj je zvuk hodao naprijed-natrag od kanala do kanala, stvarajući punopravni ambijentalni zvuk. Bumblebee je zujao po cijeloj dvorani — i hvala vam što ste rekli namjenskom sustavu s više mikrofona koji su razvili inženjeri iz asa, kao i audio sustavu zvanom asa.

Bio je to petokanalni sustav: desni, središnji i lijevi prednji kanal Plus desni i lijevi stražnji. Glavni zvučni zapis reproduciran je na prednjim kanalima, a zvuk za stražnje snimke snimljen je na zasebnoj vrpci i uključivao je snimanje u pravim trenucima.

Kao i kod modernog kvalitetnog surranda, problem je bio u cijeni: na svijetu su instalirana ukupno dva sustava za prijenos podataka — Njujorški i Los Angeles-i svaki je koštao 85.000 američkih dolara. Osim toga, Disnei je objavio još nekoliko cestovnih varijacija sustava od 45.000 dolara, ali nisu uključivale zvučnike ambijentalnog zvuka.

Internet je bio ogroman i divlje skup

Skupi format iz Disneija zamijenjen je pristupačnijom višekanalnom tehnologijom iz Ace i Ace-zasloni su postali širi, ispod njih je bilo više zvučnika, pa je bilo potrebno stvoriti zid zvuka. Na film je magnetskom metodom bilo moguće snimiti do šest zvučnih zapisa.

U verziji s 4 pjesme, na primjer, tri su radila s prednjim kanalima — desnim, lijevim i središnjim, a drugi u mono formatu emitiran je na sve ostale zvučnike u kino dvorani — to je bila surround pjesma na koju su najčešće snimani zvukovi efekata i pozadinski zvukovi. Ali ovaj sustav nije bio dovoljno jeftin i stoga je brzo zaboravljen.

Pravi furor dogodio se 70-ih: stigao je IS, koji zapravo nije Stereo, već četverokanalni-a zvuk je snimljen optički. Ovu su tehnologiju cijelom svijetu prodali “Ratovi zvijezda”, objavljeni 1977. godine i zadivili publiku, između ostalog, zvukom sa stražnjih kanala — tako da su vlasnici Kina hitno potrčali ažurirati svoje kino dvorane, nastojeći uvesti televizor.

Daljnji razvoj ambijentalnog zvuka također je povezan s Georgeom Lucasom — pojavila se certifikacija za ocean, a nakon toga i novi format za četiri kanala. Ali većina prostranstva pala je 90-ih — broj je postao vladajući Bal. A s njom i AS, AS, as I as.

Niske frekvencije dobile su vlastiti kanal, koji nigdje drugdje nije pobjegao iz kino sustava, a za veće frekvencije kanala postalo je pet ili tri prednja i dva bočna kanala ambijentalnog zvuka. ASA je otišao dalje i u svom formatu ASA je dodao još dva prednja kanala, povećavajući konfiguraciju na 7.1, a asa u Asa stavio je zaseban stražnji kanal-i ispalo je 6.1. A ponekad je stavljala i dva stražnja-očito, ne želeći ustupiti mjesto svom 7-u.1.

Tada je broj kanala u sustavima — čak i u velikim kinima, čak i kod kuće-počeo neprestano rasti. Brojka je sve pojednostavila — s njezinim dolaskom postalo je lakše reproducirati višekanalne mikseve kod kuće. Ali problem višekanalnog sustava koji zauzima prostor i košta novac nije nestao.

I ovdje u pomoć dolaze najkompaktnija sredstva za reprodukciju zvuka-slušalice.

ŠTO JE UNUTRA

Jastučići za uši s naporom, ali se izvlače iz plastične podloge.

Kineski šav.

Odmotavamo i dolazimo do unutrašnjosti jedne od slušalica. Zvučnik je zalijepljen na kućište, a zvučnik ” sub ” dodatno je pričvršćen na podlogu i na vijke.

Sub u punom kadru.

Ova prisutnost tankih ožičenja odvratila me od uklanjanja ploče.

Podešavanje čegrtaljke i zvučnika.

+18 – na glavi. Unatoč težini, praktički ih prestanete osjećati na glavi nakon nekoliko minuta.

Dodatne informacije

I gdje ga strpati?

U osnovi, postoje dva načina za postizanje višekanalnog zvuka iz slušalica. Prvi je s konstruktivnog gledišta vrlo složen: u dvije šalice potrebno je ugraditi potreban broj emitera, koji praktički odgovara broju kanala. Na ovom je području sve počelo s četverozvukom, a onda su nam otišli poznatiji 5.1 i 7.1.

Moderne slušalice imaju 7.1 pet zvučnika u šalici — sviraju sve te kanale

Drugi zahtijeva veću gracioznost na području softvera: u njemu nitko ne pokušava Stereo slušalice, a višekanalni se postiže virtualizacijom. Za to su odgovorni ugrađeni ili vanjski sustavi koji audio signal dijele na njegove komponente i modificiraju ga tako da zvuči kao da dolazi iz nekoliko

Prva metoda ima jedan potencijalni plus: u teoriji daje realniji surround zvuk. Postoji više nedostataka — i to ne potencijalnih, već očitih: takve su slušalice teže i skuplje od onih koje se oslanjaju na virtualizaciju, jer ih je teže proizvesti. Osim toga, korištenje nekoliko malih zvučnika umjesto jednog velikog može negativno utjecati na ukupnu kvalitetu zvuka. Bitke o superiornosti jednog ili drugog načina odvijaju se ozbiljno — otprilike isto kao između vinila i broja.

Smiješno je što su se Slušalice s virtualizacijom ambijentalnog zvuka pojavile prvenstveno zbog filmova, ali Video igre dale su ogroman udarac ovom segmentu audio industrije: ambijentalni zvuk omogućio je bolje razumijevanje gdje su protivnici, bolji osjećaj za svijet igre i događaje koji se u njemu događaju.

2011. godine IAS je objavio IAS-ias7500 s vlastitim pretpojačalom-mikserom koji je obrađivao puni višekanalni digitalni audio zapis i nazvao ih prve 3 IAS-surround slušalice, međutim, 2008. godine ugledale su svjetlo dana slušalice IAS-a. Emitirala je zvuk u 5 formatima.1 i 7.1-a ako

U svoje vrijeme, Ainea je postala ikonična-to ne znači da je bila prva takve vrste, ali šarm ainea, zajedno s cool dizajnom i stvarno promišljenim pristupom virtualizaciji zvuka, učinio je trik. Ove lušalice imale u daljinski upravljač koji vam je omogućio pojedinačno podešavanje GLA no ti vakog virtualnog kanala, dok je

Dolaznim signalom upravljao je inline UMP: nazvan je sustav koji koristi umpp, a temeljio se na prijenosnim funkcijama glave (Umpp), koje je obrađivao brže od konkurencije korištenjem vlasničkih algoritama. Općenito, u njegovom sustavu nije bilo ništa revolucionarno: osnova i koncept su isti, samo se implementacija u to vrijeme pokazala najfiniranijom — i sa širokim mogućnostima personalizacije.

Kraj nula i početak desetine bili su vrhunac i za slušalice s punim surround sustavima (hrpa zvučnika u šalicama) i za slušalice s virtualizacijom. Sada na tržištu nije lako pronaći slušalice u čijem nazivu nema postscripta “5.1», «7.1” ili neki drugi-jednostavni stereo u igrama gotovo se ne navodi.

Uz rastuću popularnost okretan session natjecateljske igre, u kojoj je reakcija na pojavu neprijatelja bi trebao biti munja brzo, to je sasvim logično: ako igra daje zvuk u višekanalnom formatu, sustav virtualizacije, koji je u stanju učinkovito reproducirati, daje igraču prednost-možete preciznije odrediti odakle će pucati na vas.

Svoje vlastite algoritme za stvaranje virtualne slušalice, predstavili su i oci, originalne tehnologije: Dolby i DTS izdali Dolby Headphone i DTS Headphone: X, a i Dolby ovu tehnologiju dobio je već 1998. godine, ali u igri tehniku joj se počela provoditi u 2010-m, a DTS — u 2011.

Ako je u početku samo nekoliko proizvođača pod licencom koristilo Aimaa, tehnologija iz aimaa obećala je realan zvuk formata 11.1 u bilo kojoj slušalici (ali još uvijek je ne podržavaju svi).

U svoje vrijeme Headphone:X iskoristio Hans Zimmer: na iOS izašao aplikacije Z+ Apps, u kojima se s pomoću sustava za virtualizaciju zvuka iz DTS možete slušati glazbu skladatelja u slušalicama, ali u formatu 11.1. Sada se može naći u najnovijim modelima igraćih slušalica.

Umjesto toga, došlo je do zamjene interneta-Bilo je još više emulacije kanala. Nedavno je objavljena aplikacija asa za Asa 10 koja vam omogućuje da ručno rasporedite sedam virtualnih zvučnika oko sebe i oponašate ih u bilo kojim slušalicama i bilo kojim programima. U stvari, postoji mnogo programa — ovdje možete pronaći popis, pa čak i tada nije najcjelovitiji.

Čitaj više  Najbolji pametni telefoni s dijagonalom zaslona do 5.5 inča

Zaključak: koje su najbolje slušalice za kvalitetu zvuka?

Slušalice preko uha s kabelskom vezom iz skupog vrhunskog segmenta nose se sa snimanjem, miksanjem, masteringom i postprodukcijom zvuka. No, izbor slušalica za praktičnost i kvalitetu zvuka odlučuje ne samo tehničke karakteristike, koje je proizvođač opisao u putovnici modela. Audio uređaj odabire se samo prema željama. Dok ne pokušate, nećete razumjeti. Stoga cool marke nude kalibraciju s besplatnim softverom za asa ili asa, Spremanje profila i uživanje u glazbi u bogatstvu nijansi.

Zašto ne radi?

Postoji samo jedan problem: mozak nije tako lako prevariti. U principu, igre stvaraju puno veći učinak uranjanja zbog činjenice da je sam igrač sudionik događaja koji se događaju na ekranu, tako da su neke zakrivljenosti algoritma za virtualizaciju zvuka izglađene: glavna stvar je da je jasno tko dolazi odakle i što odakle pada. Međutim, kvalitetni osjećaj udaljenosti i glasnoće usporediv s punopravnim sustavom, sustavi surround zvuka za slušalice još ne mogu stvoriti. Kada gledate film, gnjavaža se potpuno raspršuje.

U istim “punopravnim surround slušalicama” – koje imaju nekoliko zvučnika u šalici-učinak nije baš opipljiv zbog činjenice da su sami zvučnici preblizu jedni drugima, a različiti kut njihovog nagiba u odnosu na uho, općenito, ne igra snažnu ulogu.

Sustav virtualizacije surround zvuka, prije svega, izgrađen je na pametnoj upotrebi kašnjenja: zvuk dolazi do ušiju s kratkom Stankom, kao da simulira udaljenost koju treba prijeći kako bi ga uhvatilo svako uho — desno i lijevo. Promjena razine zvučnog tlaka omogućuje vam da shvatite odakle dolazi zvuk — i ovdje također morate raditi s oba uha.

Dobre stare funkcije na internetu ovise o parametrima glave: zbog toga zvuk dobiva volumen

Glavni razlog zašto se u zvuku takvih sustava osjeća neprirodnost je njihova univerzalnost. Značajka klasičnog višekanalnog kanala je u tome što ga opažamo cijelim tijelom-cijelom glavom i ušima, pa čak i rast utječe na ovu stvar. Slušatelj je dio audio sustava, on također u određenoj mjeri stvara njegov zvuk. Točnije, njegove fizičke značajke utječu na to kako percipira zvuk — a magija nestaje kad se ukloni iz jednadžbe.

U većini višekanalnih virtualizacijskih sustava, pa čak i u višekanalnim slušalicama s hrpom zvučnika, značajke određenog slušatelja se ne uzimaju u obzir. Tek nedavno su se pojavile tehnologije — na primjer, za Ace i Ace-koje nude fotografiranje uha i već na temelju oblika školjke prilagođavaju zvuk, personaliziraju ga za određenog slušatelja. Ali takvih je sustava još uvijek malo i nisu previše česti.

Ako se vratimo filmovima, trenutno na tržištu postoje, možda, samo jedne slušalice za reprodukciju višekanalnih audio zapisa filmova-To je Iris-Iris600 (i cijela linija iass) s podrškom za dekodiranje iass. Čak i nativne Slušalice s Ace-Ace-ne obećavaju višekanalni filmski zvuk. Oni su, međutim, već debitirali s tehnologijom koju planira koristiti, pretvarajući svoje malene IPA-e u prijenosni surround Set: prate položaj glave i prilagođavaju zvuk tako da odgovara.

Povezujući položaj slušalica i zaslona prijenosnog uređaja, tehnologija će prilagoditi zvuk u odnosu na sliku i na temelju tih podataka izgraditi virtualnu zvučnu kulisu. Naravno, ova značajka neće dati dodatnu personalizaciju zvuka, ali može stvoriti vrlo kvalitetan efekt uranjanja preciznom lokalizacijom

Hoće li vam Iacin predložiti fotografiranje ušiju, uvođenje visine-težine i opsega glave u centimetrima? Nejasno je, pogotovo s obzirom na to koliko su korisnici danas osjetljivi na svoje osobne podatke. Ali upravo ta značajka-uzimajući u obzir fizičke parametre slušatelja-odvaja pravi višekanalni od virtualnog.

Nakon ažuriranja softvera zakazanog za jesen, na iPhone slušalicama bit će moguće gledati filmove s pjesmama u 5 formatima, rekao je Aipino.1, 7.1, pa čak i oceani. Ažuriranje slušalica neće biti dovoljno — morat ćete ažurirati sustav.

✔ KARAKTERISTIKE

Dodatne informacije
Features: .100% brand new and high quality .Professional USB vibration gaming headphone for PC/Laptop .50mm optimally neodymium drivers Multi-remote to satisfy your gaming experience 7.1 simulated surrounding sound system Upgraded wearing comfort, sectional bridge cushion .External USB sound card, plug and play .Hidden microphones, save space and more efficient .Eliminate sweat heat, skin-friendly earmuffs .Three colors changing logo .Vibration control button (off/weak/strong) .Exquisite craftsmanship and fashion appearance .Perfect for playing game, listening to music, watching movie, chatting online, etc.

Specifications:

.Brand Model:SADES A60 .Color:Available in Black + Blue, White + Blue,Black+White .Material: PP + Soft Leather .Loudspeaker Diameter: 50mm .Cable Length: Approx. 2.2m .Frequency Range: 20 to 20.000Hz .Sensitivity: 113 ± 3dB at 1kHz .Impedance: 16 Ohm at 1kHz .Input Power: 30mW (Maximum) .Mic Dimension: 6 x 5mm .Mic Sensitivity: -38±3dB .Plug: USB .Weight:700g .Package Dimensions:250*250*110mm .Packing: Colorful Carton

Package Content:

.1 x Gaming Headset .1 x Chinese User Manual .1 x Warranty Card

Sve s razlogom

U svojim najavama ovog zvučnog virtualizacijskog sustava, Nasa se usredotočila na ono što ga stvara za filmove – ali tko zna hoće li ista funkcionalnost biti dostupna, na primjer, u mobilnim igrama. Ili u glazbenim aplikacijama.

I to je najzanimljivija točka, jer sada je razvoj virtualnog višekanalnog kanala u slušalicama prvenstveno u igrama. Soundbarovi s tri zvučnika zaigrano dekodiraju televizor i šire ga po sićušnim širokopojasnim mrežama (iako s imaginarnom učinkovitošću) – a slušalice još uvijek uče i uče. Međutim, pojavljuju se razni 360 IV u IV, kao i druge stvari usmjerene na slušanje glazbe, ali vrlo sporo stječu popularnost.

U principu, sada postoji trend minimiziranja postavki. Osobni zvuk dobiva na popularnosti — lakše je odabrati slušalice nego staviti stereo par, a o višekanalnom kanalu nema se što reći. A ako se pokaže da je tehnologija virtualizacije višekanalnog zvuka koja djeluje pri gledanju video sadržaja barem na srednjoj razini, druge će tvrtke početi ponavljati.

Očekuje nas osovina slušalica usmjerenih na dekodiranje najrazličitijih formata Ace i Ace, rast popularnosti usluga video streaminga, neka prijenosna kućna kina i još mnogo toga. Moglo bi se dogoditi da su gamerske tvrtke prve koje će početi proizvoditi uši prikladne za gledanje filmova — uostalom, već imaju neko iskustvo, a većina tehnologija virtualizacije najuočljivija je u ovom području.

U međuvremenu — čekamo.

JVC HA-MR60X

  • Raspon reproducibilnih frekvencija: 8-23.000 Hz
  • Priključak: 3.5 mm
  • Duljina kabela: 1,2 m

Slušalice pune veličine ice-ICE60 ice, koje se odnose na seriju ice, korisnicima nude bogate basove, zajedno s agresivnom izvedbom. Dizajn koristi uglavnom plastiku: i kao dio šalica i trake za glavu. Istodobno, potisna sila je dobro uravnotežena.

Vodilice za naplatke imaju pristojnu marginu duljine i vrlo su svestrane u pogledu uklapanja u bilo koju veličinu glave. A mekani jastučići za uši od umjetne kože dodaju udobnost tijekom duljeg slušanja glazbenih zapisa. Svaki zvučnik dobiva napajanje iz vlastite žice.

Na desnom kabelu nalazi se mikrofon koji vam omogućuje da koristite ice-INE60 Ice kao slušalice, a priključak u obliku slova L izbjegava lomove kada koristite slušalice u vezi sa pametnim telefonima.

Je li igra vrijedna igre?

Trenutno je cijena slušalica Ice-Ice 751 oko stotinu dolara. Puno ili malo? Da biste odgovorili na ovo pitanje, dovoljno je prisjetiti se još jednog senzacionalnog modela-Ina-Ina1000. Ovaj prilično dobar par slušalica pojavio se u prodaji po prilično visokoj cijeni od dvjesto dolara. Ljubitelji zvuka, kritičari i vlasnici ovog modela ozbiljno su proveli testove i usporedili njegove slušalice s drugim modelima ove cjenovne kategorije.

Međutim, prošlo je nekoliko godina i što vidimo? Isti par slušalica prodaje se gotovo četiri puta jeftinije! Dizajn se nije promijenio, zvuk je i dalje pristojan. Teško je reći što su rukovoditelji TV-a željeli postići takvim skokom dampinga. Možda je jedan od marketinških stručnjaka smatrao da će se, ako prodate slušalice po njihovoj stvarnoj cijeni, dogoditi val-tsunami potražnje za ovim proizvodom. Val se nije dogodio. Ako razmislite o tome, to ne bi trebalo biti, jer svi dobro znaju da što je proizvod skuplji, to je poželjniji u očima kupca.

Projicirajući ovu situaciju u odnosu na Ina-Ina 751, može SE pretpostaviti da bi i njihova stvarna cijena morala biti barem dvostruko niža. Naravno, za nekoga tko ne broji novac, razlika od pedeset dolara činit će se beznačajnom, ali svi ostali trebali bi razmisliti – ima li smisla preplatiti modni trend.

Inače, Ina-Ina 751 ina ima brata blizanca lišenog nekih nedostataka europskog modela. U SAD-u se ovaj model prodaje pod robnom markom asa i ima dugo ime-asa-asa751 asa 808. Ovo je potpuno identična verzija slušalica koje smo pregledali, osim logotipa i kabela. Umjesto žice s uobičajenim tropolnim konektorima od 3,5 mm, u kutiji s Asa možete pronaći kabel s ugrađenim mikrofonom i daljinskim upravljačem koji radi s uređajima iz asa (asa, asa, asa). Pomoću nje možete kontrolirati glasnoću, kao i reprodukciju pjesama. Također, slučaj je još uvijek uključen u komplet američke verzije! Ovaj par slušalica izgleda ovako.

Ocijenite članak
( Još nema ocjena )
Slaven Izgraden

Pozdrav svima! Ja sam Slaven Izgraden i s oduševljenjem dijelim svoju strast prema popravku i instalaciji opreme s vama. Kao autor na ovoj web stranici, vodi me moja ljubav prema tehnologiji i želja da pomognem drugima da razumiju i rješavaju probleme vezane uz svoju opremu.

Izgradnja-kuce.info - izgradnja i popravak, ljetnikovac, stan i Ladanjska kuća, korisni savjeti i fotografije
Comments: 1
  1. Denis Petrović

    Zanima me zašto je TV virtualni višekanalni kanal u slušalicama? Da li je to zbog boljeg doživljaja zvuka i slike ili postoji neki drugi razlog?

    Odgovori
Dodaj komentare