...

Florentinski mozaik: proizvodnja

Svijetla dekorativna tehnika sposobna donijeti jedinstveni šik u unutrašnjost ili eksterijer je korištenje mozaika. Ovaj složeni, radno intenzivni umjetnost zabrinuta je za istok istok, naporno umjetnost doživljavala je razdoblja vrhunca i zaborava, a danas je potrebno dostojno mjesto među prijemima prostora i objekata situacije. Mozaik je postavljena slika kamena, keramike, malilja, vitraža. Jedna od brojnih proizvodnih tehnika mozaika naziva se Florentina.

Povijest nastajanja tehnologije

Nastao je u Italiji XVI. Stoljeća, a njezin razvoj je dužan čuvenu obitelj Medici, čiji su predstavnici uvijek pokroviteljski umjetnici i majstori primijenjenih umjetnosti. Duke Ferdinand i di Medici osnovao je prvu profesionalnu radionicu, pozivajući najbolje kamnene iz cijele Italije i iz drugih zemalja. Ekstrakcija sirovina nije bila ograničena na lokalne resurse, jer je nabava napravljena u Španjolskoj, Indiji, Afriku i Bliskom istoku. Za radionicu prikupljena je ogromna zbirka polu-dragog kamenja, čiji se dionice danas koriste.

Mozaik je ostvario veliku dobit i smatrana je strateški važnom proizvodnjom za Italiju. Tri stoljeća, ovi mozaici su bili popularni u cijeloj Europi: palače vladara i znali su sigurno korištene u njihovom ukrasu luksuznim florentinskim “kamenim slikama”. Samo uz sredinu XIX stoljeća ova vrsta dekorativnog uređenja postupno je lijevo.

Formiranje i razvoj stila u Rusiji

Složenost tehnološkog procesa, trajanje proizvodnje (iznad pojedinih djela majstora radila je već nekoliko godina), a korištenje poludragog kamenja učinio je ovu umjetnost s elitomskom, sudom. Ne svako kraljevsko dvorište može priuštiti sadržaj takve radionice.

Ruski obrtnici su ovladali i razvili ovu tehniku ​​pod kraljicom Elizabeth Petrovna, I mnogi od njihovih djela adekvatno su se natjecali s talijanskim uzorcima. Razvoj ovog stila u Rusiji povezan je s imenom majstora Peterhof granitne tvornice Ivan Sokolov, koji je obučen u Firenci. Virtuoz je koristio sibirski yashmu, agat, kvarc. Sjećanja suvremenika o njegovim djelima čuvaju se, gdje su cvijeće postavljeno iz kamenja, činilo se živom i mirisnim.

Glavni centri za rad s Florentinskim mozaikom su Peterhofskaya, tvornice Yekaterinburg i biljka Stabine Kolyvan u Altauju. Ruski Kamnenes počinju se namotati prekrasan malachit ural malachite, koji ima izražajan crtež i vrhunske Altai minerale, čija je obrada moguća samo s dijamantnim instrumentom.

U budućnosti, umjetnici biljke Kolyvan za postaju u Barnaulu stvoreni su jedan od najvećih panela (46 četvornih metara. M. ) izvedena u ovoj tehnici.

Mnoge lijepe mozaik “slike” ukrašene su zidinama Moskovskog metroa i čine ga ponosom kapitala.

Osobine

Florentinski mozaik metoda polaganja se odlikuje visokim preciznim detaljima, kada nema šavova i zglobova spoja. Pažljivo mljevenje stvara savršeno glatku pojedinačnu površinu.

Stvoren od prirodnog kamena, ovaj mozaik je nevjerojatno izdržljiv, Svijetle boje ne blijede tijekom vremena i ne blijede od sunčeve svjetlosti. Glatke prijelaze u boji omogućuju postizanje sličnosti s pravom slikom, a ne s inlay. Vrlo često talijanski majstori su se koristili za pozadinski crni mramor, na kontrast s kojim se drugim kamenjem popeo još svjetlije.

Prirodna bogata bojanje kamena: Prijelazi njezinih tonova, pruga, mrlja, potezima su glavna vizualna sredstva ove tehnike. Omiljeni materijali za proizvodnju florentinskih mozaika bili su visokotemperaturni kamenčići: mramor, jasper, ametist, carnelian, challoglogy, lapis, onyx, kvarc, tirkizno. Talijanski majstori izumili su jedinstvene tehnologije za obradu, na primjer, učinak temperature dopustio je kamen za kupnju željene boje. Grijani kriške mramora postali su nježna ružičasta nijansa, a Halcedon je pojačao sjaj i svjetlinu boja.

Svaka kamena ploča odabrala je majstor ne samo u boji, već i na teksturi: za mozaik s smaragdnim lišćem, bilo je potrebno pronaći kamen sa sličnim zelenim prugama, za sliku krzna – minerala s slikovnom imitacijom njegov uzorkom.

Florentinski mozaici aktivno su korišteni u crkvenom uređenju Za završnu obradu podova, niša, portala i ukrašenih predmeta sekularnog interijera: stolne vrhove, elementi namještaja, razne kutije, kuglice. Velike ploče kao što su slikovne platnene, ukrašene zidove prednjih dvorana, ormarića i dnevnih soba.

Metoda proizvodnje

Proces proizvodnje florentinskog mozaika može se podijeliti u tri faze:

  • Operacije nabave – izbor visokokvalitetnih sirovina, stammer Margup i njegovo rezanje;
  • Skup mozaičkih elemenata – postoje dva načina: ravno i obrnuto;
  • Proizvodi za završnu obradu i poliranje.

Odabir kamena, vrlo je važno znati i uzeti u obzir njegova svojstva, Budući da ovisi o smjeru rezanja. Svaki mineral ima individualne optičke karakteristike, pretvara se na poseban način na svjetlo i ima vlastitu strukturu. Kamen je nužno navlažen vodom, a onda postaje svijetlo, kao nakon poliranja, a možete razumjeti kako će izgledati gotov proizvod.

Odabrano kamenje postavljeno je i izrezano na posebnom stroju. Tijekom tog procesa, hladna voda se obilno izlije za hlađenje pile i pažljivo prati usklađenost sigurnosti. Elementi se režu s obradom dionica.

U našim godinama digitalnih tehnologija, laserski rezanje se sve više koristi, noseći crtež s računala bez pogrešaka i s potrebnim rezervom.

Florentinski majstori izrezali su željene fragmente iz tankih, 2-3 mm debljinih ploča s posebnom pilom – osebujnu zdjelu savijenog elastične grane trešnje s rastegnutom žicom. Neki obrtnici i dalje koriste ovaj autentični alat danas.

Podešavanje pojedinih dijelova konturom se vrši na stroju za brušenje pomoću karboničnog kruga ili dijamantne ploče, ručno modificirane s dijamantima.

Prilikom sastavljanja elemenata u cjelokupnu sliku po obrnutom metodu, mozaik fragmenti su složeni s prednje strane prema dolje na matrici i fiksiraju se s unutarnjim s adhezivnim pripravkom do baze (na primjer, od stakloplastike ili praćenja). Ova tehnologija je prikladna za stvaranje velikog projekta: tako prikupljeni velikim dijelovima malih elemenata se zatim montiraju na mjestu. Ova metoda također vam omogućuje da se crtaš lica mozaika u radionici.

Tehnika izravnog skupa je polaganje fragmenata uzorka odmah za trajno. Stari majstori na mjestu postavljeni su na poravnanim slojevima slojeva narezanim kamenim pločama. Danas, izravan skup, kao inverzni, najčešće se radi u radionicama na temelju stakloplastike, a zatim prebačen na objekt.

Sklopni proizvod se obrađuje uz pomoć završnih i poliranja pasta. Za različite kamene pasmine koriste se razne pripravci za poliranje, ovisno o fizikalnomehanička svojstva minerala.

Završna obrada daje prekrasan sjaj, otkriva sve svoje prelijevanja i nijanse.

Danas koristeći Florentinski mozaik

Visoka dekoracija na Firentinski mozaik ima dugovrijedne arhitekte. U sovjetskom razdoblju upotreba raznih vrsta mozaika za javne prostore doživjelo je njegovo cvjetanje. Uglavnom se paneli učinile iz SMalta, ali florentinska metoda također nije zaboravljena i aktivno primijenjena. A budući da je ova tehnika najtrajniji, budući da godinama ne dominiraju preko kamenih slika, oni i dalje izgledaju kao novo.

U modernim interijerima, pravilno izabran firentinski mozaik neće izgledati kao strani i zastarjeli element. Veličanstvena ploča za zidove i pod u predvorju, kupaonica, kuhinja može se napisati iu klasičnom stilu i moderno će oživjeti stroge high-tech ili potkrovlje. Mozaik platno će izgledati sjajno iu ukrašavanju bazena ili terasa u zemlji.

Pitam se malim oblicima ovog mozaika: dekoracija chasketa, ogledala, poklon pisanih skupova za ured i tako dalje.

Ova tehnika se također naširoko koristi u nakitu: Veliki broševi, naušnice, prstenovi, privjesci s određenim kamenim uzorkom nose posebnu atraktivnost prirodnog materijala.

Unatoč tehnološkom napretku, metoda firentinskog mozaika ostaje dugotrajan i umjetan, tako da su ti radovi prilično skupi, a cijena najboljih uzoraka usporediv je s troškovima remek-djela klasične slike.

Još više o umjetnosti “kamena slika” u sljedećem videozapisu govori majstoru.

Ocijenite članak
( Još nema ocjena )
Slaven Izgraden

Pozdrav svima! Ja sam Slaven Izgraden i s oduševljenjem dijelim svoju strast prema popravku i instalaciji opreme s vama. Kao autor na ovoj web stranici, vodi me moja ljubav prema tehnologiji i želja da pomognem drugima da razumiju i rješavaju probleme vezane uz svoju opremu.

Izgradnja-kuce.info - izgradnja i popravak, ljetnikovac, stan i Ladanjska kuća, korisni savjeti i fotografije
Comments: 4
  1. Stjepan

    Koje su tehnike proizvodnje korištene za izradu florentinskog mozaika?

    Odgovori
    1. Tin

      Za izradu florentinskog mozaika koriste se tradicionalne tehnike proizvodnje koje su se razvijale kroz stoljeća. Glavne tehnike uključuju “opus tessellatum” gdje se koriste male, geometrijski oblikovane pločice od stakla ili kamena za stvaranje uzoraka. Druga tehnika je “opus vermiculatum” gdje se koriste manje pločice za detaljnije i složenije uzorke. Također se koriste tehnike poput “opus sectile” gdje se koriste pločice različitih oblika i boja te “opus musivum” gdje se koriste različite vrste materijala poput stakla, kamena i metala za izradu raznobojnih i složenih mozaika.

      Odgovori
  2. Marin

    Kako se odabiru motivi i boje za proizvodnju florentinskih mozaika?

    Odgovori
  3. Viktorija Matić

    Koja je povijest proizvodnje florentinskog mozaika i koja su se tehnološka dostignuća dogodila tijekom godina? Kako se proces proizvodnje promijenio i kako se razlikuje od tradicionalnih metoda?

    Odgovori
Dodaj komentare